handdator

Visa fullständig version : Nya resebrev!


Siri A
2007-10-31, 16:58
Trevligt med alla nya resebrev.

Ska läsa lite mer senare...

klapp_klap

Aina
2007-10-31, 19:42
Instämmer! :) Man får ta ett i taget. Upptäckte just ett fotoresbrev från Samos som jag missat fortsättningen på. Hade bara läst första sidan. Ska absolut inte tala om för min dotter att det finns möjlighet att ta med sig djur (katter) hem! ;)
Aina
som renskrivit reseberättelse idag men måste försöka korta

Annki
2007-11-01, 18:08
Tack från mig också till allihop som skrivit och fotat så fina och intressanta resebrev. Det är så härligt att läsa om era erfarenheter och upplevelser från de olika öarna och titta på alla fina bilder.

Ann-Kristin bye_bye

kari
2007-11-04, 13:29
Tusen takk fra meg og, til dere som skrev de fem fine reisebrevene, som ble lagt ut samtidig med mitt :)
Jeg synes det er fint å lese reisebrev både fra øyer jeg selv har besøkt :)
og fra de øyene jeg, tilfeldigvis :), eller bevisst ;), ikke har besøkt hittil.
Av de øyene dere skriver om er det Skopelos, Kea og Kithnos jeg har
hatt mest lyst til å besøke, nå ble lysten forsterket, så ....:D

Av øyene i disse fem reisebrevene er det kun Karpathos jeg har besøkt, det er interessant å sammenligne erfaringer :)
Karpathos er jo en av øyene som har mange fans på Kalimera, jeg har kun vært det en gang, men likte det jeg rakk å se av øya godt, og vil gjerne tilbake.
Det er f i n t at det kommer synspunkter både for og imot hoteller og Tavernaer. J e g hygget meg på Pelagos, det var fin musikk, i m i n smak, da vi var der, det kan jo variere.
Maten der var ikke den beste vi fikk på øya, og servicen husker ikke j e g heller som spesielt god.
Jeg elsker gresk mat, og innrømmer at jeg synes måltidene er en viktig del av ferien :p - om jeg ikke hadde syntes maten jeg fikk var spesielt god, hadde nok ikke greske øyer vært det ferieparadiset det er for oss:)

Elias har jeg aldri møtt, men han har jeg hørt mye positivt om fra vante Hellasreisende, det k a n vel komme litt an på "kjemien" og, kanskje?
Men å ikke hilse...., det hørtes drøyt ut, ja.

De fine bildene fra Karpathos fikk meg til å lengte tilbake :)

bye_byeKari