handdator

Visa fullständig version : Endelig!!


KO
2005-06-25, 13:46
Om 5 timmar, 45 minuter, 51 sekunder tar flyet vårt av og "sender" oss til Platanias :)
Nå gjenstår det bare og putte de siste tingene i kofferten og komme seg til flyplassen.
Takker for alle tips vi har fått ang A/C på hotellet og gode restauranter.

Vi SKAL kose oss max!!!

KO

Hasse
2005-06-25, 14:07
Om 5 timmar, 45 minuter, 51 sekunder tar flyet vårt av og "sender" oss til Platanias :)
Nå gjenstår det bare og putte de siste tingene i kofferten og komme seg til flyplassen.
Takker for alle tips vi har fått ang A/C på hotellet og gode restauranter.

Vi SKAL kose oss max!!!

KO



Trevlig resa till Platanias önskas !

Får vi en rapport om hur det var när ni kommer hem och OM ni kommer hem innan vi om 19 dagar åker dit ?


Hasse

sally
2005-06-25, 15:33
Ha det så trevligt!!!

Lindiz
2005-06-25, 16:45
Hoppas ni får en trevlig resa!

Norton
2005-06-26, 12:06
Om 5 timmar, 45 minuter, 51 sekunder tar flyet vårt av og "sender" oss til Platanias :)
Nå gjenstår det bare og putte de siste tingene i kofferten og komme seg til flyplassen.
Takker for alle tips vi har fått ang A/C på hotellet og gode restauranter.

Vi SKAL kose oss max!!!

KO


Kommer om 3 dagar 19 timmar och 30 minuter...
//Norton

KO
2005-07-05, 19:33
Hei!
Ja, da var vi tilbake etter en fantastisk flott uke i Platanias. Vi har koset oss stort med soling, bading, god mat, drikke, shopping og besøk i Chania.

Hotel Ideal Beach var en bra hotell og vi behøvde ikke å betale for A/C der selv om vi fikk opplyst det her på forumet og ved ankomst til hotellet. Om det var en feil som førte til at vi ikke måtte betale vites ikke. I allefall hadde vi sval luft i ellers så varme netter.

Vi prøvde ut restaurantene Skonakio og Mylos som vi fikk anbefalt av Myssa her på forumet og vi kan ikke noe annet enn å anbefale de videre.
Servitørene på Skonakio gjorde to av kveldene våre minnerik, morsom og litt berusende ;)

Igjen må jeg konstatere at Hellas og folket der er et fantastisk land som jeg bare blir mer og mer glad i.

Vel, nå er det over for denne gangen og jeg må si jeg er veldig misunnelig på de som skal skal reise dit ned i løpet av sommeren. Men samtidig så unner jeg dere det alle med hele mitt hjerte.
NYT DET MED KROPP OG SJEL!!! Vinteren kommer fortere enn vi tror.

KO
- med hode i Platanias