handdator

Visa fullständig version : Delfiner på Thassos och Hotell Maryannn


Leek70
2007-10-07, 19:18
Vi har bokat tillThassos 2:a juli 2008. Vi ska bo bo hotell Maryann i Limeras, och åker med Apollo. Är det någon som känner till detta hotell?
Min brors familj åker samtidigt,men bor på hotell Chrissa, även nyfiken på deras boende.bye_bye

Sen har jag för mig att jag har läst att någon har sett delfiner på Thassos.
Stämmer detta? Jag har även karta som jag har fått från en arbetskamrat som var där i sommras. På 2 platser visar karatan bilder på delfiner, skulle vara kula tt veta om någon har sett några, samt var det är troligast att hitta några. Vi har 2 söner som kommer att vara 9 samt 7 år när vi åker, och de skulle älska detta.flabb_flab

Tacksam för svar _B-anana

Mvh Lena

eija
2007-10-08, 10:04
Hej!
Det kan bara en fin slump om man ser delfiner på havet runt Thassos. Jag har dock hört också om sånt men tyvärr har jag aldrig sett några, fast jag har rest där tjugotals gånger efter 1988!
Däremot såg jag delfiner när jag for till Samothraki, som ligger också på norra Egeiska havet.
Men hoppas att ni ska ha bättre lycka :)!
Eija

Mats70
2008-02-14, 08:09
Vi skall också åka till Thassos den 2:e Juli och bo på MaryAn........
Det roliga med det hela är att vi också reser från Landvetter och har två söner med som är 9 och 7 år!

ErOg
2008-02-24, 15:40
Sen har jag för mig att jag har läst att någon har sett delfiner på Thassos.
Stämmer detta? Jag har även karta som jag har fått från en arbetskamrat som var där i sommras. På 2 platser visar karatan bilder på delfiner, skulle vara kula tt veta om någon har sett några, samt var det är troligast att hitta några. Vi har 2 söner som kommer att vara 9 samt 7 år när vi åker, och de skulle älska detta.flabb_flab

Tacksam för svar _B-anana

Mvh Lena

Kolla på YouTube, tydligen kan de dyka upp om man har tur. Har själv sett på mycket långt håll en gång...

http://www.youtube.com/watch?v=MFKqqYx1_ro

Leek70
2008-03-09, 21:01
Vi skall också åka till Thassos den 2:e Juli och bo på MaryAn........
Det roliga med det hela är att vi också reser från Landvetter och har två söner med som är 9 och 7 år!

Hej
Då kan det nog bli röj i poolen ibland.
Vi reser tillsammans med min bror och hans familj,men vi lär ses..