handdator

Visa fullständig version : Bostedstips Rethymnon


coanma
2007-10-05, 09:40
Jeg har lest tidligere innlegg vedr. Rethymnon og har fått lyst til å reise dit. Jeg har festnet meg ved to bosteder, Marilyn og Meletti.

Er det forskjell på beliggenheten av 1 og 2 rom på Meletti? ( ønsker helst havutsikt). Jeg ser at havutsikt kan bestilles på Marilyn.

Hvilken av disse bostedene er å foretrekke. :confused::)

Athanasia
2007-10-05, 09:54
Eftersom Melitti ligger en bit in från havet kan du inte få hel havsutsikt,går att få viss havsutsikt..Marilyn ligger vid strandpromenaden ,och där kan du få havsutsikt.Om du gillar att bada i pool så är Marilyns pool väldigt liten.Standarden på rummen är kanske lite högre på Melitti.

coanma
2007-10-05, 12:58
Jeg er ikke interessert i pool når det er en strand i nærheten. :cool:
Selv om jeg helst vil ha full havutsikt kan det være et kompromiss om det er noe havutsikt og ellers fin utsikt. Jeg liker ikke bare å og se inn i en bygning eller liknende, må ha noe å hvile blikket på. Ang_elx:)

Athanasia
2007-10-05, 13:22
Kan tillägga att de rummen på Melitti med viss havsutsikt,har eftermiddagssol...

coanma
2007-10-05, 13:39
Hørtes bra ut. Er det rom mot gaten , eller ?, - og gjelder dette også studios, vi trenger ikke mer enn et rom. :D

Athanasia
2007-10-05, 14:06
Det är rum (1 rumslägenheter),mot en gata som går ner mot stranden,väldigt smal gata ,ingen trafik att prata om.Lägenheterna har 2 sängar,kyl,kokmöjligheter.....rent och fräsht.

coanma
2007-10-05, 14:39
Nå har jeg vært inne og sett på Melitti på Star Tour. Det skiller kun kr. 600,- for to uker 1-roms eller to-roms m/balkon, det er ikke mye. Hva vil du anbefale som er kjent på hotellet, også i forhold til beliggenhet, mot gaten eller mot pool med noe utsikt Ang_elxflabb_flab

Athanasia
2007-10-05, 15:07
Det beror ju på om du vill ha gassande sol när du kommer från strand...då ska du välja gatan...annars mot pool..kanske ingen vidare utsikt förutom om du hamnar högst upp,men skugga på eftermiddagen.(har redan bokat Melitti i maj,för 4.e gången:))