handdator

Visa fullständig version : Ryanair o deras avgifter....


Kaa
2007-09-28, 15:40
Håller på att boka flyg till London med Ryanair. En massa avgifter dom tar för alltmöjligt. Är det nån här som kan svara på varför jag ska betala extra för att gå ombord bland dom första o om alla betalar den avgiften hur gör dom då???
O vad händer om jag skriver att jag inte ska ha bagage med o sen när jag åker vill jag ha det ändå. kan inte veta nu vad jag ska ha med. vet inte ens vilka väskor jag ska ha.....
Jag får panik. vad krångligt. det märks kanske att kag inte är en van flygresenär. tacka vet jag husbil
/Cecilia

Alruts
2007-09-28, 18:39
Är det nån här som kan svara på varför jag ska betala extra för att gå ombord bland dom första o om alla betalar den avgiften hur gör dom då???

Vel, det gjør vel neppe alle. Jeg ville ikke brydd meg om å betale for det, med mindre det var veldig viktig for meg å slippe å stå i lang kø (kan jo være lurt hvis man har med små barn, f.eks.).

O vad händer om jag skriver att jag inte ska ha bagage med o sen när jag åker vill jag ha det ändå

Sist jeg reiste med dem, i juli, var det slik at man kunne betale for å ha med bagasje etter at man hadde bestilt, men det var noe dyrere. Det skal stå informasjon om dette på nettsidene til Ryanair; ikke gi deg før du finner det.

Hilsen
Alruts