handdator

Visa fullständig version : Ekstra ferielykke (mest for damer)


Admirala
2007-09-13, 12:40
Hvis du liker og bli stelt og pusset med (og hvem gjør ikke det?), så er ansiktspleie/manikyr/fotpleie/voksing/øyenbrynsnapping og alle slike små luksuser mye rimeligere i Hellas enn i Norge (og Sverige, vil jeg tro).

Det er hudpleiere o.l. som kan komme hjem til deg (eller på hotellrommet) og ta ansiktspleie for ca 15 euro og oppover, alt etter hva du vil ha gjort. Spør i resepsjonen om de kan anbefale noen.

Enklere er det kanskje å gå på "skjønnhetssalong". Et priseeksempel:
Da jeg var i Nafplio sist gang (kom hjem i forgårs), var jeg tre og en halv time (!) i himmelen, med ansiktsrens, ansiktsmassasje, fuktighetspleie, øyenbrynspleie og fotpleie. Hele seansen kostet 470 kroner (60 euro).

Er ikke det en deilig måte å tilbringe noen ferietimer på, så vet ikke jeg _B-anana

Lissi
2007-09-13, 18:20
..för oss svenskar så blir det ca 570 kr;)

Lissi

Admirala
2007-09-14, 09:36
..för oss svenskar så blir det ca 570 kr;)

... som tross alt må være mye rimeligere enn hva det ville koste med 3,5 timer skjønnhetspleie i Sverige. flabb_flab

anoula
2007-09-14, 10:11
Hele seansen kostet 470 kroner (60 euro).

Det är billigare i Grekland! Jag och Herr Grek var på spa häromsistens och betalade sammanlagt ca 150 EUR för följande behandlingar: helvax+bikini, djuprengörande ansiktsbehandling med ånga, 1 timme massage och 1 timme fotmassage samt hammam.

Vågar inte ens tänka på vad detta hade kostat i Sverige.

Lissi
2007-09-14, 10:29
Åh vad skönt det låter!
..det är i Sverige dyrt att vara naturligt vacker!:D

Lissi

Peter
2007-09-15, 03:55
Ingår rakning? :confused: :o I så fall låter det tämligen behagligt! Skulle kunna tänka mig lite hudrengöring och gärna lite massage... :D

Peter