handdator

Visa fullständig version : I morgon väntar Lesbos!!!


MormorC
2007-09-08, 19:48
Hurra! Äntligen kommer vi iväg till Lesbos och Molivos. _B-anana Vi, Lasse och jag, åker från Kastrup klockan 16:50. Trots att jag precis börjar bli förkyld känns det hur bra som helst. Jag ska försöka skriva lite resedagbok, det är så skönt att samla tankarna på kvällen när man sitter på balkongen och njuter av ett glas ouzo. :) Blir det något av skrivandet lovar jag att skicka in det till Kalimera.
Hej då bye_bye

NewAnn
2007-09-08, 21:28
Ha en trevlig resabye_byeMvh Ann

MormorC
2007-09-08, 22:12
Ha en trevlig resabye_byeMvh Ann
Tackar!!:)

Hasse
2007-09-09, 20:26
Trevlig resa önskar vi som blev förälskade i Lesbos nu senast i juli. Försök att komma ner på något sätt till Plomari och den många gånger mindre grannbyn Agios Isidoros där på södra sidan. Plomari är den mest äkta och personliga stad vi besökt i Grekland på de 8 år vi gjort resor dit.

Agios Isidoros har en långt mycket bättre strand än de i Petra och Molyvos, rent ljuvlig att sola på och bada i.

Men Petra och Molyvos är inget dumt område det heller, ha det riktigt gott där osv.



Hasse :cool:

CharinaJ
2007-10-14, 16:17
Nån som varit i Skala Kalloni? Boende osv...

LN
2007-10-16, 12:19
finns resebrev, speciellt ett från 2005 som är läsvärt ang Mytilini

coanma
2007-10-16, 16:35
Noen venner av oss bodde på hotell Pasiphae i Skala Kalloni i august og likte seg. På nettet har hotell Pela fått gode tilbakemeldinger. Søk på google. :)
Vi hadde et stopp i Scala Kalloni når vi var på tur, og det så koselig ut.