handdator

Visa fullständig version : Liten Kalimeraträff på Naxos


Kalimera
2007-09-03, 17:04
För att inte säga väldigt liten Kalimeraträff, det var jag och Bossew som träffades under en långlunch i Agios Prokopios. Mycket prat, mycket trevligt, god mat och goda öl.

http://www.kalimera.se/bilder/forum/bossew.jpg

Lunchen kostade 16 € för oss båda, i priset ingick två öl per man. Visst är det dyrt i Grekland. Bossew hälsar till alla han känner. Jag hälsar också. bye_bye

Lissi
2007-09-03, 17:09
Åh så trevligt det låter!:D
Tänk, Naxos är nog den ö av alla "turisttäta" öar jag blivit mest positivt överraskad av! Dit kommer jag definitivt att åka igen...och maten VAR billig!

Lissi

inkfish
2007-09-03, 19:39
Ständigt matnyfiken... Vad åt ni?:D

Anli
2007-09-03, 20:47
Fotis taverna, eller???
Jag tycker att jag känner igen mig! ;)

Anna-Carin

Chris
2007-09-03, 21:14
Så avis så avis är jag .... har ni inte träffat på Brigde (Birgitta från Hälsingland) ?

Bossew - har du gått ner i vikt? Du ser tunnare ut nu än då vi träffades tycker jag. Mycket klädsamt.

Ha det urbra och njut !

Chris
bye_bye

Bossew
2007-09-04, 08:43
Hej, ska svara pa alla fragor medans jag kan. Aker till Sikinos om nagra timmar och dar finns ju inget internet.

Så avis så avis är jag .... har ni inte träffat på Brigde (Birgitta från Hälsingland) ?

Bossew - har du gått ner i vikt? Du ser tunnare ut nu än då vi träffades tycker jag. Mycket klädsamt.


Joda, jag har traffat Birgitta, flera ganger dessutom. Motte henne bla vid farjan.

Visst har jag tappat kilon, massor ocksa:D. Tack for komplimangenklapp_klap

Fotis taverna, eller???
Jag tycker att jag känner igen mig! ;)


Stammer :)

Ständigt matnyfiken... Vad åt ni?:D

Jag at mousaka, Janne nagra kottbitar:)

bosse bye_bye

inkfish
2007-09-04, 17:25
Jag at mousaka, Janne nagra kottbitar:)



Tack! Min nyfikenhet är stillad.:)

Vi ses (har jag förstått);)bye_bye

Elisabet
2007-09-04, 19:47
Vi ses (har jag förstått);)bye_byeSka du till Folegandros?

inkfish
2007-09-05, 17:10
Nope, bara Santo och Amo den här gången (också:o)