handdator

Visa fullständig version : Boende vid Lassi?


SolMagnus
2007-08-31, 21:32
Hej

Vi (familj+3-åring) är på väg till Lassi i september.

Vill ha lugn&ro och närhet till strand+restauranger.

Ni som har varit där, vad rekommenderar ni.

/Magnus

PelleB
2007-09-05, 09:12
Finns många bra alternativ att välja på. Det beror givetisv mycket på vad man vill ha (nära till strand, AC, balkong m.m.). Har ni redan bokat resa men inte boende eller?

Homeros
2007-11-30, 15:16
Kan varmt rekommendera Sissy (Airtours)
Var där med familjen i somras. Mycket barn i åldern 2-10 år.
Hotellet är fräscht och har en fantastisk utsikt över havet och solnedgången.
En liten nackdel är att hotellet ligger högt beläget, alltså en backe upp.
Men det är ju bara skönt att få gå lite även på semestern.
Ca. 400 meter ner till närmsta strand, men jag rekommenderar att ni tar er de ca. 1-2 km bort till Makri Gialos istället. Detta är enligt mitt tycke en av de bästa stränderna i hela Grekland.
Från Sissy är det endast ca. 300 meter ner till centrala Lassi där restaurangerna ligger.
Lycka till med resan !

camillap
2007-12-09, 11:48
Jag håller med HOMEROS.
Bodde med sambon två veckor i somras på Hotell Sissy.
En annan bra sak var oxå att reseledaren fanns tillgänglig på hotellet 2-3 gånger i veckan. Alla som vi pratade med som bodde där samtidigt som oss var supernöjda med hotellet.
Skulle vilja pysa dit igen till sommaren..
men då har vi en bebis på G :)

andbjo
2008-02-24, 12:01
Kan rekommendera Silo i Lassi. Vi var där 2001 när det var helt nybyggt och stormtrivdes, nära till stranden, trevlig pool, när till restaurangerna.

anna73
2008-02-25, 22:25
Bodde på fritidsresors white house med 3 barn (1,7,9 år gamla) i september förra året. Bättre läge går inte att få! Pool finns att nyttja på hotellet precis bredvid, vilket vi tyckte var skönt så man slapp oroa sig för poolen så fort barnen gick utanför dörren. Städerskan var helt fantastisk, kom med godsaker och egenhändigt gjorda smycken till barnen flera gånger. I lägenheten fanns allt, både fullt utrustat kök och micro.
Trevlig resa!
Anna

Papa
2008-03-29, 00:36
Hur är det med Lassi hotel och apartments i augusti? Mig och min Mamma med våra vänner från Björneborg (finska också) ska komma dit! _B-anana