handdator

Visa fullständig version : white house


viveka
2007-08-26, 13:39
Åker äntligen ner till Grekland på Onsdag.Närmare bestämt Kefalonia. Någon som bott på hotell White house i Lassi? Vad tyckte ni om det i så fall? _B-anana
Har ni några tipps på bra utflykter med mopped? Längtar massor./vivekabye_bye

mariaa
2007-08-26, 19:39
Åker äntligen ner till Grekland på Onsdag.Närmare bestämt Kefalonia. Någon som bott på hotell White house i Lassi? Vad tyckte ni om det i så fall? _B-anana
Har ni några tipps på bra utflykter med mopped? Längtar massor./vivekabye_bye
Jag och min dotter bodde på White house i juli. Det är ett litet, enkelt lägenhetshotell utan reception. Det passade oss perfekt eftersom vi tycker om att sköta oss själva och sällan utnyttjar den service som ett hotell har.
Det är nära både till havet och poolen vid grannhotellet. Det ligger också nära huvudgatan så läget kan knappast bli bättre. Vi var jättenöjda med boendet.
Hoppas du också blir det!

anna73
2007-08-27, 10:30
Vad kul! Jag åker med min familj den 12/9 i två veckor till White house. Viveka, skriv gärna och berätta hur det var, och hur resan ner var, med mellanlandning och allt! Ha en trevlig resa,
Anna

viveka
2007-08-27, 20:20
Kul att höra att ni var nöjda med White house. Det låter jättebra med närhet till havet och poolen. Jag berättar mer vad jag tycker när vi kommer hem igen./viveka

viveka
2007-09-12, 20:37
Hej! Nu är vi hemma igen efter en härlig Greklandssemester. White house var helt OK för oss.Rent och fint och nära till det mesta.Fina stränder i närheten och mycket bra mat.
Mellanlandningen kan jag inte säga något om eftersom vi fick flyga direkt till Kefalonia(försenade 7 timmar)./Viveka