handdator

Visa fullständig version : Det kan bli fullt...


Rasmus
2005-06-19, 19:16
... pa restaurangen till var Kalimeramiddag pa tisdag. Sannolikt blir vi fler an vid den forra middagen. Alla tycks njuta massor: Riitta, Leif, Mia, Matilda, BosseW, Siv, Lena, vi tre, och sa lar Brige och Kirios vara pa vag hit snart. Vi ska forsoka skicka en rapport onsdag morgon, om gudarna ar oss nadiga... ;)
Hoppas ni alla har det bra hemma i Svedala. Vi har det battre an bast...!!!
OCH... Vi traffade Arne med kara Birgitta pa flygplatsen pa Kos nar vi landade...!!!
R :D :D :D

karinafp
2005-06-19, 19:25
Vad trevligt det låter! Hälsa alla! bye_byebye_byebye_bye

Karin

Ivi
2005-06-19, 20:50
Detsamma från oss i Luleå! Det MÅSTE vara kul därnere, eftersom Riitta inte har skickat någon rapport än ;) Men inte tjatar jag inte, Mikke sköter det där så bra så...:D

/Ivi
-med underbart sommarväder, tyvärr även för myggen verkar det som :(

Mikke
2005-06-19, 23:10
......hehe.........javarerom, Samuelssons.....? :)
Mikke

PO
2005-06-19, 23:16
Enhörna instämmer i hälsningarna men måste tyvärr medge ett misslyckande. Jag har försökt boka Kalymnos ledande dynamitard (http://www.kalymnos-isl.gr/dimitri/easter.htm)till på tisdag men han svarar inte på mail den lymmeln, annars hade Rasmus fått den pyrotekniska hyllning han är värd på tisdag. Tro det eller ej men den skojaren blir då ett halvt sekel ung.
Ni lyckliga som fnv vistas på Kalymnos och läser detta: Hitta på nå´t olämpligt bus så att födelsedagsbarnet blir väl uppmärksammat! Kommer Ni inte på nå´t bättre så kasta honom i havet från hamnpiren i Myrties, han kan simma lite men är en riktig badkruka.

//PO

Mikke
2005-06-20, 00:06
......PO!
Vavare för länk te dynamitarden.......funka inte.....:(
Mikke

PlatyYialos
2005-06-20, 23:53
Hoppas att middagen blir trevlig och att ngn blir ordentligt firad, vi kommer på torsdag.

Platy Yialos

PO
2005-06-21, 06:51
......PO!
Vavare för länk te dynamitarden.......funka inte.....:(
Mikke

Servern var nere ett par dagar, nu funkar den, dagen till ära.

//PO

PO
2005-06-21, 07:02
Rasmus d.y. blir i dag Rasmus d.ä.

klapp_klap klapp_klap GRATTIS PÅ klapp_klap klapp_klap
FEMTIOÅRSDAGEN
_B-anana_B-ananaGRABBHALVA! _B-anana _B-anana

Önskar PO, Marie, Tommy, Johan & Anders

Chris
2005-06-21, 07:27
Ang_elx Ang_elx = Med en enkel tulipan ... Grattis Rasmus !

Ni verkar ha det bra daer nere! Ha´re kul _B-anana _B-anana _B-anana

Kram fraan Chris

bye_bye

inkfish
2005-06-21, 08:43
Ah, är det sant, vad kul!

Många grattis gamling_B-anana!

Ivi
2005-06-21, 11:29
Välkommen in i klubben 50 år UNGA, så det så....;)

Hurra! Hurra! Hurra! Hurra! klapp_klap klapp_klap klapp_klap klapp_klap

från Ivi

Mikke
2005-06-21, 12:56
Hej!
Ere nån här som sett och hört dynamitkastandet på Kalymnos???
Mvh,
Mikke
(KfK)

PO
2005-06-21, 14:34
Inte sett, bara hört, det smäller som bara f-n! och ekar bra mellan bergen.
Länken (http://www.kalymnos-isl.gr/dimitri/easter.htm) funkar igen

//PO

Don´t try this
at home...http://www.kalymnos-isl.gr/graphics/local/gif/myskull.gif

Rasmus
2005-06-21, 17:07
Tack alla trevliga manniskor for era gratulationer...!!!
En timme kvar till middagen, ska bli spannande och roligt/morsomt.
Har fixat en liten present till alla deltagare (vi blir minst fjorton!) och sedan har Riitta sett till att vi ska ha efterfest pa Nefeli.
Ha det jattebra/kjempegott hemma i Skandinavien.
Vi hores av senare i veckan.
Alla halsar till er...!!!
R :-)

























































































































Ha

Lisa
2005-06-21, 21:25
Stort Grattis !!!

(och än finns det mycket att fylla Ang_elx )

Lisa bye_bye

FrazzeTiger2
2005-06-21, 21:30
Grattis Rasmus på födelsedagen! Jag och min pojkvän har ju nu för andra året i rad missat era Kalimera middagar :-(. Förra året åkte vi ner på midsommar och i år åker vi inte förrän 25 aug. Jag får ta en titt förbi Nefeli då det verkar mysigt, för det är väl ok att köpa nån drink och sitta i deras trädgård (och hälsa från Alla Er :-)) utan att bo där eller???? Jag ska bo på Kokkinidis (Evaggelia) Studios och det ska bli so nice. Smaklig måltid och hälsa (Riitta har jag iaf skickat pm till bl.a. om Aten och Rita på Kokkinidis).

"Kalles Viakopes"

//Annette

Bossew
2005-06-22, 13:51
Mycket trevlig Kalimeramiddag. Hoppas denna tradition haller i sej, jag kommer tillbaka nasta ar. Stort tack till alla inblandade!

Kalimerabok 2, pa Nefeli, invigdes igar.

Sjalv lamnar jag Kalymnos pa torsdag for vidare transport till Tilos med GA som jag hittills lyckats undvika.

bosse

inkfish
2005-06-22, 16:45
Sjalv lamnar jag Kalymnos pa torsdag for vidare transport till Tilos med GA som jag hittills lyckats undvika.

bosse

Ha en LÅNG och fin resabye_bye

Bossew
2005-06-22, 17:37
Ha en LÅNG och fin resabye_bye

:)

Janérik
2005-06-22, 21:39
Ha en LÅNG och fin resabye_bye

Problemet med GA är väl annars att det brukar bli en lång väntan på resan :mad:

Mvh Janérik

inkfish
2005-06-22, 21:47
Jo, jag räknar in det i den totala resupplevelsen med GA. Först får man vänta i flera timmar på båten, sen drar den på sig ytterligare några timmars försening när man väl kommit ombord.

Bra slogan: "Med GA reser du LÄNGRE":rolleyes:

Bossew
2005-06-26, 09:44
Blev nastan imponerad av GA. Kom till Kalymnos bara 20 minuter efter utsatt avgangstid och till Tilos bara 1 timme sen. klapp_klap

bosse

Riitta
2005-06-26, 09:48
Blev nastan imponerad av GA. Kom till Kalymnos bara 20 :) :) minuter efter utsatt avgangstid och till Tilos bara 1 timme sen. klapp_klap

bosse

Hej Bosse!

Tack så jättemycket för trevligt sällskap:) :)
Hur gick det med branden?
Jag går och deppar här hemma och lyssnar på mina skivor för att bli gladare:)
Skall lämna in alla 7 filmerna i morgon:D .

Ha det bäst.Vi tänker på dig och hela familjen hälsar. Inte minst Matilda:D

Riittabye_bye

Janérik
2005-06-27, 16:41
Blev nastan imponerad av GA. Kom till Kalymnos bara 20 minuter efter utsatt avgangstid och till Tilos bara 1 timme sen. klapp_klap

bosse

Äh, nu försöker du säkert lura oss. GA kan inte vara 20 minuter sen, den var säkert en vecka och 20 minuter sen :rolleyes:

Mvh Janérik

Riitta
2005-06-27, 21:07
Jag var där och kan intyga sanningen:D Där stod Bosse högst upp på däck och vinkade till oss när vi lämnade Kalymnosbye_bye


Riitta

Janérik
2005-06-27, 22:27
Jag var där och kan intyga sanningen:D Där stod Bosse högst upp på däck och vinkade till oss när vi lämnade Kalymnosbye_bye


Riitta

Och du är helt säker på att det inte var den båten som skulle ha gått ganska exakt en vecka tidigare? :rolleyes:

Mvh Janérik

Riitta
2005-06-28, 08:27
Det förstås kan jag ju inte lova:D

Riitta

Rasmus
2005-06-29, 14:21
Sista hela dagen harnere, tyvarr... I morgon reser vi tillbaka till Sverige. Trist !!!
Aterigen: Tack alla trevliga manniskor som deltog pa arets Kalimeramiddag!
Det var mycket, mycket kul att traffa er alla. Och stort tack for alla fina presenter. Junior sander en extra halsning till Matilda :-)
Ha det gott!!!

Riitta
2005-06-29, 15:12
Sista hela dagen harnere, tyvarr... I morgon reser vi tillbaka till Sverige. Trist !!!
Aterigen: Tack alla trevliga manniskor som deltog pa arets Kalimeramiddag!
Det var mycket, mycket kul att traffa er alla. Och stort tack for alla fina presenter. Junior sander en extra halsning till Matilda :-)
Ha det gott!!!

Matilda tackar:D Sök asyl, för oss också:)
Pecis innan jag vaknade till liv i morse, hann undra hur många dagar vi har kvar till resan, men sekunden efter fattade jag den hemska sanningen. Resan har vi inte framför oss, utan bakom osssnyft_drop
Fast det var härligt så länge det varade:)

Riitta

karinafp
2005-06-29, 15:29
Resan har vi inte framför oss, utan bakom osssnyft_drop


Nu får du se fram emot nästa resa, i januari! ;) Får väl hoppas att Janne kan fixa en nedräknare till oss inär han kommer tillbaka. :)

Karin

Riitta
2005-06-29, 16:58
Nu får du se fram emot nästa resa, i januari! ;) Får väl hoppas att Janne kan fixa en nedräknare till oss inär han kommer tillbaka. :)

Karin
Det gör han säkert.Fick ju så fin förra gången:)

Riitta