handdator

Visa fullständig version : Halsning fran Naxos


Lissi
2007-08-03, 21:33
Hej alla!
Redan har tre dagar gatt! Naxos ar ganska fullt! endast 4 rumsraggare motte oss 31 juli; En till Naxos stad, 2 till Ag. Prokopios och en till campingen! Vi valde stan och det forsta agaren av Oniro sa var: VARFOR KOMMER NI NU? Ett sunkigt rum for 40 euro utan allt forsta natten som var halv! Sen hade han inget mer,,,Han fixade fin studio genom en kompis for nerprutat 50 euro per natt om vi bodde 7 natter. Annars 65!!Vi stortrivs men har ar enligt var rumsaggare extremt fullt p g a brander pa andra stallen. Vi kor 4-hjuling ATV 3 dagar. Helt suverant satt att se on. I gar var vi i Appolonia och blev sa fortjusta att vi bokade sista veckan dar!! Ni som ska hit narmsta tiden: BOKA farja i forvag! Vi fick ta highspeed tillbaks for allt pa Superferry ar fullt 12 dagar innan till bade Rafina och Pireus!!!!
Naxos ar JATTEMYSIGT!!!

STOR kram Lissi o cbriss

bopia
2007-08-03, 22:22
Hej på er.

Visst är Naxos jättemysigt,det tycker vi också,vi var där 2005, vi har sedan dess bara pratat om att vi måste tillbaka. Hoppas ert besök på ön blir lika minnesvärt som vårat.

Hoppas vi får höra mer om er resa senare.

Kali nichta från ett mulet och regnigt Stockholm

bopia(landar på Kos om 3 veckor, längtar..................._B-anana_B-anana_B-anana

Eva L
2007-08-03, 22:30
Låter som ni har det bra. Finns det sunkiga rum på Oniro? Kanske ett annat Oniro än där vi bodde. Där verkade allt relativt nytt och fräscht när vi var där.

Eva

Eva L
2007-08-04, 08:12
Hej alla!
Redan har tre dagar gatt! Naxos ar ganska fullt! endast 4 rumsraggare motte oss 31 juli; En till Naxos stad, 2 till Ag. Prokopios och en till campingen! Vi valde stan och det forsta agaren av Oniro sa var: VARFOR KOMMER NI NU? Ett sunkigt rum for 40 euro utan allt forsta natten som var halv! Sen hade han inget mer,,,

STOR kram Lissi o cbriss

Jag har rekommenderat Oniro till emailkompis som läser Kalimera och hon har förbokat där i slutet av augusti men blev jätteförskräckt när du skriver sunkigt och vill veta vilket av ställena ni bodde på och vad du menar med sunkigt. Det stället jag rekommenderat henne hade stora fina balkonger alla faciliteter även i rummen tom spisfläkt över spisen, tv, aircondition etc.

Frågan är finns det sunkiga rum där och vet jag egentligen vilket ställe jag rekommenderat:confused: även om jag känner igen bilderna från hemsidan har det ju gått några år sedan vi var där.

Finns det fler som bott där i år och vet litet mera hur där ser ut nu? Stället ligger ca 150 m från stranden?

Eva

Lissi
2007-08-04, 20:41
Var helt lugn! Vi bodde inte pa huvudbyggnaden, dar var fullt utan i ett annat boende de agde ett kvarter darifran!!! Oniro med takterass ser JATTEFINT ut!
Lissi

Eva L
2007-08-04, 20:51
Tack det var skönt att höra. Ha en fortsatt bra resa.

Eva

nelz
2007-08-05, 15:32
Hej alla!
Ni som ska hit narmsta tiden: BOKA farja i forvag! Vi fick ta highspeed tillbaks for allt pa Superferry ar fullt 12 dagar innan till bade Rafina och Pireus!!!!
Naxos ar JATTEMYSIGT!!!

STOR kram Lissi o cbriss

Blir nervös ska åka till Naxos 17/8 och har inte bokat nånting.Menar du att Bluestar färjorna också är fulla ? .4 rumsraggare ? kanske man måste boka nåt dyrt i förväg iallafall.Eller blir det bättre fram till den 17 tror ni ?

Lissi
2007-08-05, 21:46
Jag kan saga sa har:
Kommer man som vi mitt i natten mots man INTE av horder av rumsraggare! Det finns sakert rum, manga t o m om man vill leta sjalv och lagga tid pa detta! Vi gjorde inte det som forstagangs resenarer mitt i natten pa Naxos... Vi hittade bra boende dagen efter men att pruta var inte sa framgangsrikt..forst tredje forsoket gav resultat...

Daremot ar Blue Ferriys fullbokat 12 dagar i forvag i dagslaget. Sakert finns aterbud dagarna innan om man fragar men vi vill vara sakra pa att ha biljett.


F o ar NAxos underbart!

Riitta
2007-08-05, 21:55
Önskar er en härlig vistelse i fortsättningen också:)
Riittabye_bye