handdator

Visa fullständig version : Träff på Rhodos i september


torhildur
2007-03-31, 10:04
Hallå igen!
Märkligt.... Det sägs att alla plan från Kallsta' till Rhodos ( i höst ) är fullbokade!! Är det då INGEN här som kan tänka sej en aldrig så liten Kalimera-träff där nere i september???

torhildur
2007-06-20, 13:53
Hallåja!.

NU DÅ...... Jag frågar igen,...... Finns "NÅN" på Rhodos från 23sept o 3veckor framåt???
Skulle vara kul med en litten Kalimera-träff i all enkelhet,(som jag skrivit om förut ) :rolleyes:
Jag är en van allena-resenär och tycker om mitt oberoende,men kan tänka mej en kväll i Kallimeras anda....

En själ har svarat,så det är då alltid en början........

...... Jag väntar med stor spänning......

brili
2007-06-20, 15:21
Jeg skulle gjerne svart JA.....!! Men reiser desverre hjem den 12.septembersnyft_dropsnyft_dropJeg reiser ensam/ alene ned den 29.august.:rolleyes:

torhildur
2007-08-03, 11:14
Är Rhodos helt "tömd" på ALLA kalimeror :23sep o 3veckor framåt???? :confused: :rolleyes: :D

Nonna
2007-08-16, 22:05
Hei! Vi er ca 20-30 Rhodosfan som kommer fra 1 september og ut måneden. Vi er både norske og svenske. Vi ligger som oftest på Ellistranden og har lunsj på Meltemi. Tror nok noen av oss vil være med på Klimeratreff. Om du spør etter Nonna på Meltemi vet de hvem jeg er. Kanskje vi sees.

torhildur
2007-08-17, 09:23
:D :D :D SÅÅÅ GLAD jag blir:D

Klart jag kommer att leta upp er på Meltemi!!klapp_klap

Eftersom jag är Norsk o bor i Sverige Ang_elxblir det ännu skojigare då ni är ett MIXAT gäng!!

Dette kommer å bli hyggelig/trevligt!!_B-anana