handdator

Visa fullständig version : Nyhet i Finikounda


Agda
2007-08-03, 14:14
Nu finns det bankomat i Finikounda.klapp_klap
Det är fortfarande svårt med moppe-uthyrare i Finikounda, Methoni och Pylos. Det är först i Gialova som det finns moppar att hyra vilket ger ett ypperligt tillfälle att besöka Lagunen.

Kaa
2007-08-03, 16:38
klapp_klapÄntligen bankomat !!! Nu ska bara bensinmack komma tillbaka också....
Ang_elx
Konstigt det där med mopeduthyrning. Det verkar vara svårt att hitta mopeduthyrare på fler ställen. Närmaste uthyrningsställe till Marathonas är mitt i Athen (nära Akropolis). Verkar som om det inte hyrs ut så mycket mopeder eller varför denna brist på mopeduthyrare. (vi har iofs alltid med egen men behövde en extra till sonen på semestern). Har alltid tyck att man sett mopeduthyrare lite varstans men när vi väl behövde en så.....
/Cecilia. (som har varit i Grekland i år men inte Finikounda som vi brukarsnyft_drop)

Agda
2007-08-03, 16:44
Men det finns en ny vid Medusa center innan vägen upp till Kamaria!

Kaa
2007-08-03, 17:06
:confused:Medusa center? Nåt nytt eller nått jag missat eller har jag bara hjärnsläpp.
eller dendär affären utmed stora vägen mot Methoni kanske? KOmmer inte på vad den heter....
Cecilia

Agda
2007-08-03, 18:03
Stämmer, det är Medusa Center!

Kaa
2007-08-03, 18:07
Så bra. Bankomat och bensinmack. Vad kan man då önska mer av Finikounda..... Att det låg närmare mitt hem kanske eller tvärtom kanske skulle varit bättre