handdator

Visa fullständig version : Bör väl invigas


Brige
2005-02-20, 17:37
Kära Kalimera!
Det såg så tomt ut här att jag känner mej manad att "inviga" "Om Kalimera" medels ett STOR o varmt tack till Janne som har gjort det nya forumet så vackert, roligt o spännande. Att Inkfish hotade mej med "kompanistryk" tar jag inte så alvarligt, hon hade nog bara en mindre "färg-grann" dag. Nåja, detta snöande o gråväder kan ta kål på vilket gott humör som helst:(
Nu ska jag åka iväg o skjutsa dottern hem till henne, 4 mil t o r, men jag återkommer gärna:)
Kalimera, ha det nu så bra tills jag, eller någon annan själsfrände, är tillbaka hos Dej;):D

-Birgitta, som ej räds kompanistryk:eek::)

inkfish
2005-02-20, 19:29
Nej för sjutton, det var inte DU som skulle ha kompanistryket! Det var den som tipsade dig om alla olika färger och typsnitt i forumet ;)

Elisabet
2005-02-20, 19:39
Nej för sjutton, det var inte DU som skulle ha kompanistryket! Det var den som tipsade dig om alla olika färger och typsnitt i forumet ;)

Kunde du inte ha låtit henne tro det?????? :mad:

inkfish
2005-02-20, 20:22
Kunde du inte ha låtit henne tro det?????? :mad:

:D

Nä, för jag är en snäll bläckfisk :)

Elisabet
2005-02-20, 20:26
Nä, för jag är en snäll bläckfisk :)SNÄLL???
Nej du, här har vi det svart på vitt: Det är väl DU som har sprutat ut den här blåfärgen överallt!!!

inkfish
2005-02-20, 20:31
Tss, vi sprutar bara SVART :p

Brige
2005-02-20, 21:02
Hejsan, igen, "om Kalimera"!
Vilken fart det blev. Nu tycker jag nog att Du är vederbörligen invigd. Vad tycker Du månne:confused: Egentligen spelar det ju inte någon roll huruvida bläckfiskar sprutar ut blått, eller svart bläck:rolleyes: Eller hur? Dessutom var hotet om kompanistryk inte ämnat åt mej och DET var ju en lättnad:p Men litet synd om Elisabet är det allt:( Hon som bara var en "snälling" och ville hjälpa mej:)
Men nu Du, "om Kalimera", nu avslutar jag nog för denna afton. Glöm nu inte att hälsa Janne så väldigt mycket och tacka för det fina, tjusiga och roliga forumet:)

-Birgitta, glad o nöjd