handdator

Visa fullständig version : Rumsraggare på Naxos


LA
2007-07-30, 08:35
Hej !
Vi ska åka till Naxos den 7:e september. Båten kommer in 22.30.
Vet någon om rumsraggare möter upp i hamnen så sent på kvällen?

Tacksam för svar.

Netwolf
2007-07-30, 09:04
Du kan vara lugn. På Naxos kommer det alltid rumsraggare.

LA
2007-07-30, 11:20
[quote=LA;100730]OK.
Vi vill nämligen bo på Agia Anna stranden, vi har bott där för 4 år sedan men har glömt vad hotellet heter.
Någon som kan tipsa om ett bra och prisvärt boende med havsutsikt !!!

Man kan ju alltid kolla rumspriser innan man åker.

Cecilia
2007-07-30, 12:34
Bara lugn! De står där oavsett vilken tid på dygnet det är, mitt i natten, tidig morgon ....

Du kommer att bli överöst med skyltar och bilder med tips på boenden, även i Agia Anna och Agia Prokopios. :)

Lissi
2007-07-30, 13:59
....:D:DLjuv musik i våra öron!!! I morgon natt kommer vi och vill gärna bli överösta av raggare med bra rum i Agia Anna!!!

Lissi

LA
2007-07-30, 14:48
Kan du återkomma med bra tips på prisvärda hotell eller studio som ligger havsnära?

LA

Lissi
2007-07-30, 15:42
Jag kan i alla fall tipsa om vårt boende om inte annat:D...Vi ska inte bo hela tiden i Naxos stad utan bo i andra byar också....

Lissi

inkfish
2007-07-30, 22:05
Inlägg om hotell i Aten är flyttat till tråden Övernatta i Aten på Atenforumet.

inkfish/moderator

Smileygirl
2007-08-05, 13:53
Hej!

Vill bara börja med att gratulera till ett bra val av resmål - Naxos är helt underbart!!!

Ville bara tipsa om Mr Panagiottis och hans studios (Studio Panagiottis)! Han har ett hus lite längre upp i "stan", ca 5 min gångväg till stranden, inte så långt från skolan, med 6 lgh med kök och privat WC. Lägenheterna delar två innegårdar som är rena och fyllda med blommor. (dvs helt fria från otäcka småkryp)

Mr Panagiottis är mycket trevlig och tipsar er gärna om bra stränder, mopeduthyrare (med hans rabatt naturligtvis - det var oxå toppen) och det bästa av allt är att rummen är stora, rena och sängarna doftar gott! Städning varje dag, byte av sängkläder och handukar. Och det mysigaste av allt är att fru P. bjuder på nybakade grekiska kakor varje morgon.

Detta boende var helt underbart.
Dock är det bra att påpeka att du kommer från Sverige - det ger ett bättre pris.

Ha en trevlig resa!

Ia
2007-08-17, 12:41
Roomraggere finner du hele døgnet..
Min sambo som skulle reise fra Hellas etter en uke (mens vi skulle bli 2 uker til) til Santorini i 05 tiden om morningen fikk sitte på med husverten vår, netopp forde det ankom en båt på den tiden.. ;-)

Vi bodde forøvring på Fannis studios, som absolutt kan anbefales ( Spør etter rom 1 !!! , el. om han ikke har det ledigt, et rom i "andre" etasje.
Det var billigt, men ganske enkelt, rett ved stranden i Agia Anna , (veien i mellom) og flott terasse med nydelig havutsikt.
Terassen er felles med flere rom, men rom 1 hadde en del for seg selv. Det var ingen andre som bodde der størstedelen av tiden vi var der og vi hadde hele herligheten for oss selv.

Han både henter og bringer om dere spør om det.

Stedet finner du om du googler på navnet.

Lykke til

Ia