handdator

Visa fullständig version : Grekiska viner på Rhodos


anoula
2007-07-29, 13:27
På Rhodos brukar vi köpa viner via en bekant som har en välsorterad vinbutik/källare.

Vill även passa på att pusha för den fina butiken Marinos på October street i Rhodos stad. På övervåningen finns viner från Greklands alla regioner och butiken har en mycket kunnig och söt personal med ett brinnande intresse för grekiskt vin.

inkfish
2007-07-29, 13:29
Viner på Rhodos är värt en fräsch tråd. Därför klippte jag ut det här färska inlägget från en tråd från 2005 och gör en ny tråd av det.

inkfish/moderator

Janérik
2007-07-31, 00:26
Viner på Rhodos är värt en fräsch tråd. Därför klippte jag ut det här färska inlägget från en tråd från 2005 och gör en ny tråd av det.

inkfish/moderator
Klippt från Jannes beskrivning för detta forum:

"Här diskuterar vi mat och dryck som inte har med Grekland att göra."


Hmm, få se nu, Rhodos, visst borde det väl ha lite åtminstone med Grekland att göra? ;)

Mvh Janérik

inkfish
2007-07-31, 00:45
Men fullständigt självklartflabb_flab

Jag skulle bara klippa inlägget och göra en egen tråd av det - på samma forum, förstås. Men jag gjorde fel.

Tack Janérikbye_bye

anoula
2007-07-31, 09:08
Jag skulle bara klippa inlägget och göra en egen tråd av det - på samma forum, förstås. Men jag gjorde fel.

Inkfisch har kansche fått för mycket grekischkt vin i schtrupen? Eller som Stig-Helmers mamma skulle ha sagt: Är du full, Stig-Inkfish?

inkfish
2007-07-31, 12:41
Stig-Inkfisch:D

Tack för att du inte tog mitt klanteri som nån subtil antydan om brist på Greklandsfaktor på Rhodos:oflabb_flab