handdator

Visa fullständig version : Hotell Palatino


LindaC1981
2005-06-16, 13:49
Hej!

Är det någon som har bott på hotell Palatino i Parga??

Vi (jag och pojkvännen) har bokat ett rum där med balkong med havsutsikt. Har sett bilder på hotellet (och hanvsutsikten ifrån hotellet) och det är HELT otroligt fint, så vi vill veta om det verkligen kan vara så fint som det ser ut. Om det gör det så kommer vi att STOR trivas.

M.V.H; Linda & Martin!!:)

LindaC1981
2005-06-16, 13:51
Jo, glömde att skriva att bilderna på hotellet har vi sett på internet, på deras egna hemsida.

Ingrid
2005-06-16, 19:47
Aj aj aj....Palatino. Dere har valgt et topp sted. 2 av mine venninner bodde der da vi var i Parga 2-9. juni og de var sååå fornøyd. Fine rom. Hyggelig bar med en bare helt utrolig fantastisk utsikt over Valtos-stranden og havet. Gled dere.....

Og dessuten er det et veldig trivelig støk med hyggelige små gater/smug ikke langt fra borgen.Og rett nedi gata ligger taverna Sakis.... :)

fiffi
2005-07-15, 22:28
Hej. jag bodde 2 veckor på Hotell Palatino förra sommaren o jag tycker att det är ett toppenhotell! bästa hotell jag bott på i grekland. moderna fina välstädade rum m kylskåp, luftkonditionering (utan extra kostnad) tv, telefon, hårfön o frukost. Unerbar utsikt så bilderna på internet ljuger ej! mycket trevliga ägare. Gångavstånd till Valtosstranden. Jag älskar Parga, har varit där 4ggr, mitt smultronställe! ha en skön semester i Parga. hälsn. Fiffi

Eva L
2005-07-16, 07:43
Hej!

Är det någon som har bott på hotell Palatino i Parga??

Vi (jag och pojkvännen) har bokat ett rum där med balkong med havsutsikt. Har sett bilder på hotellet (och hanvsutsikten ifrån hotellet) och det är HELT otroligt fint, så vi vill veta om det verkligen kan vara så fint som det ser ut. Om det gör det så kommer vi att STOR trivas.

M.V.H; Linda & Martin!!:)

Har ni bokat på egen hand eller Via Apollo? Hotellet ingår i deras program och är även ett hotell som kan bokas utan enkelrumstillägg sk single. Jag bodde själv på ett hotell utan enkelrumstillägg men reste med Vingresor. Utsikten från Palatino verkar vara fantastisk och jag har rekommenderat det till en träningskompis som funderar på att resa ensam till Parga. Det hotellet jag bodde på låg lugnt och jag hade en fantastisk utsikt mot en fin olivlund men rummen som låg mot vägen var inte så roliga och gästerna som hamnat där var inte lika nöjda.

Jag älskar själv boenden som ligger lite högt med utsikt över havet och den känslan som då infinner sig slår det mesta. Av alla boenden jag uppskattat mest under mina resor är högt belägna alltid favoriter.

Eva

LindaC1981
2005-07-21, 11:06
Hej!

Vi har bokat hotellet genom Apollo, och fått ett rum långt upp med havsutsikt så vi känner oss väldigt väldigt nöjda.

M.V.H; Linda!!

_B-anana