Visa fullständig version : Platanias se upp.
Så var det äntlige gjort. 3:dje året gillt. Nu är resa till Kreta och Platanias
gjord. Avresa den 20 september och två veckor. Det är bara att börja nedräkningen och se fram mot två fina veckor. besökte grekland senast 2004 och nu måste absenesbesvären botas med litet ouzo och retzina och all den goda maten.
Se upp snart kommer vi
Chras
Det låter härligt. Jag har hittills bara varit på östra Kreta, men känner att det är dags för västra snart. Svårt att veta vart man ska bara. Platanias har jag bara hört bra om. Trevlig resa, jag är mkt avundsjuk. Har varit hemma i tre veckor och längtar ständigt tillbaka till Kreta!
/Ulrika
Ok! Vi ska se upp för vi kommer den 22sep och ska bo i Platanias för andra året. Ikväll ska jag bota minna abstinensbesvär med grekiskt vin och mat!
Kalispera Lottie bye_bye
gjord. Avresa den 20 september och två veckor. Det är bara att börja nedräkningen och se fram mot två fina veckor. besökte grekland senast 2004 och nu måste absenesbesvären botas med litet ouzo och retzina och all den goda maten.
Se upp snart kommer vi
Chras
Mindre än 12 timmar kvar till INCHECKNING på Sturup. Snart är det bara att sätta sig på väskorna så de går ihopa. Några timmars sömn och sedan resan till Rita Suites i Platanias.
har gått igenom fotoutrustningen och allt fungerar. Hoppas nu bara på bra väder. Enligt DMI regn på fredag och lördag men det återstår att se. Får hoppas att som vanligt är det fel. 2004 när vi sist var på Kreta var det dåligt väder första veckan i oktober. Hoppas att det nu inte blir så.
Var på Kastrup i morse och hämtade goda vänner som varit i Sydafrika på jaktsafari. De hade haft två dagars dåligt väder.
Häls/Chras
Athanasia
2007-09-19, 19:29
Önskar Dig en trevlig Kreta-vistelse!bye_bye
Hej !!
Har nyss varit i Platanias. Du kommer att få det kanon det vill jag lova. Det som är bra där är att man har alla utbud så nära.
Ha en bra resa.
Se upp snart kommer vi
Chras
Nu har du retats nog och hade det inte varit för att vi reser från Lanvetter så hade jag fällt en fin kommentar till dig när ni går av och vi går på flyget:)
Trevlig resa!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.