handdator

Visa fullständig version : Bokat boende!


LisaW
2007-07-15, 13:07
Tjohoo!!! Då har man bokat boende hos Manoli på Fotini, Myrties! Ska bli underbar att få spendera några dagar på Kalymnos i slutet av augusti. Inte varit där sen 2002. Lääääängtar!!!

klapp_klapklapp_klapklapp_klapklapp_klapklapp_klapklapp_klapklapp_klapklapp_klap

Rasmus
2007-07-17, 23:48
Du får gärna hälsa från oss !
Fotini är bland de bästa boendet man kan ha i Myrties.
Bra priser, rent och snyggt, och en mycket trevlig värd.
(Ja, om man slipper rummet ovanför restaurangen, eller hur Malou...?)
Och utsikten mot Telendos från balkongen är ju suverän.
R :D

coanma
2007-07-18, 09:06
Har ikke selv bodd der, men gikk forbi engang hvor døren sto åpen til rommene og de så nok så små ut, stemmer det?:o:o

Rasmus
2007-07-18, 11:16
Har ikke selv bodd der, men gikk forbi engang hvor døren sto åpen til rommene og de så nok så små ut, stemmer det?:o:o

Nja, inte är de små och inte är de stora. Jag skulle kalla dem grekiskt normalstora. Jämfört med Adonis hotel i Aten är de faktiskt bautastora...
:D

Hjalta99
2007-07-19, 15:07
Vi har också bokat boende för vår resa i höst. Vi ska bo på Atlantis mellan Myrties och Massouri, har bott där flera gånger och tycker det är kanonbra. Ligger lite mitt emellan så det är alltid "nära hem..." flabb_flab Nu längtar jag oxå...!

Eva

LisaW
2007-07-20, 10:32
Har bott hos Manoli på Fotini en gång förut, 2002. Jag tycker rummen är helt ok och precis som du säger Rasmus - vilken utsikt!!! Och för €28 per natt i mitten av augusti tycker jag att man får massor för pengarna!!!

bye_bye Kalymnos here we come bye_bye

Rasmus
2007-07-20, 13:22
Har bott hos Manoli på Fotini en gång förut, 2002. Jag tycker rummen är helt ok och precis som du säger Rasmus - vilken utsikt!!! Och för €28 per natt i mitten av augusti tycker jag att man får massor för pengarna!!!


Men se till att Manoli har frukost åt dig varje dag för det priset, fast det är i augusti...
R :D

LisaW
2007-07-20, 14:04
Du skojar Rasmus...:confused:

Rasmus
2007-07-20, 17:27
Du skojar Rasmus...:confused:

Inte alls, varför skulle jag det...?
Visst ska du välan få frukost inkluderad i det priset.
Även om det råkar vara augusti månad. Absolut.
R :)

LisaW
2007-07-20, 17:35
Hmmm ok... Tänkte faktiskt inte på att fråga när jag ringde och bokade... Antog att det inte ingick frukost eftersom det inte gjorde det när jag bodde där sist. Åkte i o för sig ospec. då.:cool:

malou
2007-07-20, 22:44
..Bra priser, rent och snyggt, och en mycket trevlig värd.
(Ja, om man slipper rummet ovanför restaurangen, eller hur Malou...?)
Och utsikten mot Telendos från balkongen är ju suverän.
R :D[/QUOTE]

Visst er det et trevlig sted å bo og trevlig vertskap! Rommet mitt var stort, mer enn god nok plass. Deilig balkong (selv om utsikten derfra ikke var som bestilt; havutsikt, kanskje det store huset midt i mot hadde blitt bygget etter bestillingen min var gjort?) Og som Rasmus antyder, rom over restaurant har sine sider, med musikk og opa-opa og rydding av bord til et stykke utpå natten. Men det er jo smak og behag. Stedet er bra, det. Om frokost inngikk i prisen vet jeg ikke, er ikke frokostmenneske. bye_bye