handdator

Visa fullständig version : funderar.. provar.. lägger fram! :)


Lindiz
2007-07-12, 22:52
Ja.. det drar i hop sig... på lördag - tidigt i ottan - kommer min far och hämtar oss för avfärd mot Kallax.... sedan vidare från Arlanda på em mot Kreta; Kalives.

Jag har hållit på fundera och lägga fram i em.. och nu efter middagen har jag varit som värsta mannekängen för maken... "hur ser den här toppen ut med den här kjolen?" osv... *fniss* Vill ju minimera packningen så gott det går utan att gå i samma linne hela vistelsen!:D Så det gäller att hitta kombinationerna! Linnen som går med alla underdelar.. underdelar som går med alla toppar!

Det verkar enkelt att vara karl emellanåt!;)

Men han var tålmodig och hjälpt mig välja så jag kom fram till vad jag ska ha med. Sonen kläder är klara. Bara makens kvar - men där lär JAG få välja! :D

Vi har varit med svärmor till tåget i Luleå idag (eller maken, jag stannade hemma och tvättade!) - hon åker mot stockholm före oss eftersom hon ska förbi en släkting. Vi möter senare upp på Arlanda på lördag.

Och imorgon ska vi visst få sol och varmt.. så jag får väl se till att packa färdig på fm så vi kan vara ute och sola resten av dagen.

Junior tyckte vi skulle åka idag! Tänk, jag höll med honom!:)

Masouraki
2007-07-13, 07:19
Önskar er en trevlig resabye_bye

Athanasia
2007-07-13, 07:26
Önskas från mig också...hälsa Kreta!bye_bye

Millie
2007-07-13, 09:08
Hälsa Kalives, vi var där över midsommar förra året och hade det kanon!
Njut av värmen som vi saknar här hemma!

//Kerstinbye_bye

NewAnn
2007-07-13, 17:03
Ha en trevlig resabye_byeMvh Ann

Lindiz
2007-07-13, 18:04
Tack alla... Nu är väskorna stängda och vi ska fixa lite middag.. skålar i ett glas rött såhär inför semestern.

Vi längtar!