handdator

Visa fullständig version : Förbokningar


Ammi
2005-06-14, 12:15
Hej
Undrar om man behöver förboka hotell på de olika öarna, vi hade tänkt att besöka Amorgon, Paros och någon ö till, det enda som är bokat är vistelsen på Naxos där kommer vi att vara från 19/6 och den 25/6 åker vi vidare. Vi är ett sällskap på totalt 10 personer (3 familjer) som reser tillsammans. Ammibye_bye

Alexandra
2005-06-14, 13:55
Hej!
Verkar som att ni åker under låg/mellansäsong och då är det nog ganska lugnt i alla fall på Paros och Naxos enligt några bekanta till mig som alltid åker den perioden. Själv har jag ingen aning:D

Har samma fråga men gällande mitten av augusti och månaden ut. Är även borta till mitten av september men då antar jag att man inte behöver boka något.
Öar som vi planerar att åka till är främst Milos,Naxos, Paros, Koufonissi men även ev. Mykonos. Landar på Santorini och behöver övernatta första natten, någon som vet om det är lätt att hitta rum då i mitten av augusti till rimligt pris (vad är förresten rimligt pris då?) eller bör man boka något hemifrån?

/Alexandrabye_bye

Kalimera
2005-06-15, 17:04
Hej
Undrar om man behöver förboka hotell på de olika öarna, vi hade tänkt att besöka Amorgon, Paros och någon ö till, det enda som är bokat är vistelsen på Naxos där kommer vi att vara från 19/6 och den 25/6 åker vi vidare. Vi är ett sällskap på totalt 10 personer (3 familjer) som reser tillsammans. Ammibye_byeNi behöver inte förboka den tiden ni är nere, ni ordnar allt på plats, lätt som en plätt. ;)

Janne