handdator

Visa fullständig version : Kartor mm


melinis
2005-06-14, 10:49
Vill bara ge ett litet tips på en sida där man kan skicka efter kartor och broschyrer gratis. Vi har haft stor nytta av bl a kartan över Athen som är mycket bra. http://www.algonet.se/~jsundell/gnto/broschyrer.html

Lissi
2005-06-14, 16:50
Så suveränt! Det var en nyhet för mig.. Tack för tipset!

Lissi - 4 dagar till avresa!:cool:

pawik
2005-06-14, 20:09
Hörde du uppskattningen Janérik!

/pawik

Lissi
2005-06-14, 20:18
Det är jag säker på att han gjorde!klapp_klap

SandraB
2005-06-14, 21:37
Vill braa påpeka, jag beställde kartor därifrån för ca 3 månader sen... men de har inte kommit än :confused:

Calle
2005-06-14, 22:00
Vill braa påpeka, jag beställde kartor därifrån för ca 3 månader sen... men de har inte kommit än :confused:

Hej! Vi beställde ett knippe kartor och info någon gång förra året och dom anlände klock-rent någon vecka därpå.
Så kanske hade du bara otur.

Calle

Janérik
2005-06-16, 18:09
Det är väl bara att tacka för berömmet, tyvärr är ju resten av sidorna väldigt dåligt uppdaterade. Jag har många gånger bestämt mej för att jag ska plocka bort dem men sedan ser man ju att det är många som uppskattar dem i all sin enkelhet.
Då det gäller att man inte får beställda broschyrer så vet jag inte riktigt vad jag ska säga. Jag har vid något tillfälle gjort en enkel marknadsundersökning, skickat mail och kollat med några och då har jag alltid fått svaret att det har fungerat bra.
Jag har ju själv ingenting med distributionen att göra, Grekiska turistbyrån får ett mail på varje beställning och distribuerar utifrån det. Vad jag vet är att deras mailserver från och till har fungerat lite dåligt så mailen har studsat men då kommer de tillbaka till mej och jag skickar på nytt. Det är nu ganska länge sedan jag sett sådana problem.

Mvh Janérik

Goliat
2005-06-17, 11:25
Jag beställde broschyrer för Kreta och har nu fått dem ca: 1 vecka senareklapp_klap och jag är så lycklig!_B-anana _B-anana

Göran (som precis fick höra att jag är besatt av Kreta)

Athanasia
2005-06-17, 12:15
Det är Du inte ensam om Goliat,jag är med i Din klubb!!_B-anana

Goliat
2005-06-17, 17:49
Beställ gärna broschyrer om Kreta (om du inte redan gjort det) Athanasia. De var jättefina, och speciellt den som handlade om Chania.

Göran

YsterSyster
2005-06-17, 20:29
Jag beställde samma dag jag såg inlägget - måste ha varit den 14.e när det skrevs. I dag kom de med posten! Snacka om snabba ryck!

Putte
2005-06-18, 11:08
Vill bara ge ett litet tips på en sida där man kan skicka efter kartor och broschyrer gratis. Vi har haft stor nytta av bl a kartan över Athen som är mycket bra. http://www.algonet.se/~jsundell/gnto/broschyrer.html


Beställde direkt,kack för tipset.bye_bye