handdator

Visa fullständig version : Hälsningar från Karpathos!


skrikis
2007-07-03, 19:25
Hejsan allihopa!

Nu har vi varit nere här på Karpathos i 5 dagar och det är härligt varmt.. när vi kom var det ca 43 grader i skuggan och olidligt hett i solen. men nu efter några dagar har vädret blivigt svalare och mer behagligt.. det är 4:e gången vi är här nere och det är lika underbart varje gång vi kommer ner.. människorna vi känner hälsar oss välkommna hem och är jätte trevliga... vi har redan träffad de flesta vi känner och lärt känna uteligare fler.. det är jätte roligt.. sitter just nu brevid mamma på pot pourri och kollar mail m.m.. ska snart gå och äta middag..

Hjärtliga hälsningar från oss.. _B-anana

inkfish
2007-07-03, 23:41
Hej skrikis, vad skönt det låter med lite svalare väder! Hoppas ni har det brabye_bye

Nora
2007-07-04, 10:36
Hei! Fint å høre at dere har det bra! Det var koselig å hilse på dere der nede, bare så synd at jeg måtte reise hjem igjen så fort..:( Godt at den veldige varmen har gitt seg. Det ble kanskje i meste laget. Det var jo greit for et par dager, men.;)
Hils mamma`n din og de andre, spesielt Xronis og Andreas, og Minas og Manolis på Mikes.
Klem, Margrethe

Gita
2007-07-04, 10:51
Vad kul att höra från er och att ni har det bra. Jag hoppas du vågar bada i det riktiga havet denna sommar, även om jag inte är med, jag tror att fiskarna är mer rädda för dig än du för dem :D... Kanske åker ni till Amopi någon dag?

Hälsa alla och ge mamma en stor kram från mig och kolla om Dimitis syster heter Maria och om hon var manager på Aegean förra sommaren... i så fall hälsar du JÄTTEmycket till henne bye_bye

Gita bye_bye

skrikis
2007-07-04, 19:07
Vad kul att höra från er och att ni har det bra. Jag hoppas du vågar bada i det riktiga havet denna sommar, även om jag inte är med, jag tror att fiskarna är mer rädda för dig än du för dem :D... Kanske åker ni till Amopi någon dag?

Hälsa alla och ge mamma en stor kram från mig och kolla om Dimitis syster heter Maria och om hon var manager på Aegean förra sommaren... i så fall hälsar du JÄTTEmycket till henne bye_bye

Gita bye_bye

Jag har faktist badat en gång redan i havet hihi.. men jag trampade på något äckligt så får se om jag hoppar i igen ;):p hahah Alla hälsar tillbaka.. jag kan tyvär inte krama mamma just nu för hon har bränt sönder axlarna säger hon.. haha..

Japp Dimitris syster heter maria och hon var på Aegean förra somamren.-. vet inte om hon är där nu med hihi men det går att kolla upp..

Alla hälsar så mycket!!!

KRAMAR FRÅN OSS!!!_B-anana_B-anana_B-anana

Gita
2007-07-04, 22:13
Japp Dimitris syster heter maria och hon var på Aegean förra somamren.-. vet inte om hon är där nu med hihi men det går att kolla upp..



Kul! Då måste du hälsä SÅ MYCKET från mig, och fråga om hon kollar sina mail ;)... Skickade bilder till henne via mail.

Hon kallades Chryso när hon var liten och sprang halvnäck omkring på nuvarande Pelagos... :D