handdator

Visa fullständig version : Amorgos direkt!


Yanna
2007-07-03, 09:58
Hej alla kalimeror! bye_bye
Nu ar jag antligen pa min favvo-o, har inte manga minuter kvar av min halvtimme, men vill saga att jag har det kanonfint och vadret ar stralande, ej sa varmt. Bor bra pa Pension Amorgos! klapp_klap
Vi hors senare!

Moster
2007-07-03, 17:38
Va kul att höra ifrån dig! Ha en fortsatt bra semester flabb_flab

Yeasou & Moster bye_bye

Yak
2007-07-03, 18:58
Kul med en direktrapport klapp_klap
Berätta gärna lite mer om hur läget är! Har meltemin satt in än?
Ser du någon skillnad på Amorgos sedan du var där senast då?
Är det mycket folk nu? Har ej själv bott på pension Amorgos men jag har varit inne och kikat på rummen, riktigt fina med balkong och utsikt. Vad fick du betala?

Eva L
2007-07-03, 20:52
Ha en fortsatt bra vecka och berätta gärna lite mer för oss som inte varit där på ett tag.

Eva

inkfish
2007-07-03, 23:40
Har meltemin satt in än?


Ja, det verkar så. Jag har kompisar som blev inblåsta i förrgår kväll när de skulle åkt vidare.

Yanna
2007-07-04, 14:46
Hej igen och tack for svar!
Det har blast hela veckan, men behagligt att vara i solen. Baten fran Santo till Amo stalldes in, sa jag fick ta langa vagen via Naxos. Skopan stod inne kl 19 pa kvallen, den skulle gatt kl15. Enligt kaptenen berodde det pa att en stor bat lag pa tvaren dar han skulle ut...hmmm..fan tro det..i over 4 timmar? Kan det ha varit blasten eller?
Vi kom ivag 19.40 och jag var framme pa Amo halv 12 pa natten.
Pension Amorgos ar dyrt, 40 euro, men jag tog det anda.
Ja jag kanner igen mig, inte sa stora forandringar, men det ar skitmycket mer folk an i maj for 11 ar sen...och valdigt mycket svenskar. Har tagit massor med bilder, varit i Chora och Egiali och igarkvall var jag i ett Castro o kollade solnedgangen...ar det en ny "attraktion" eller?

Yanna som trivs!

inkfish
2007-07-04, 15:08
Maj är enormt mycket mindre folk överallt än i juli.

Tror du kan vara nöjd med Pension Amo trots priset, du har ju AC. Hade kompisar som bodde hos Eleni och stortrivdes, men när det blev 40 gr orkade de inte bo kvar, de behövde AC. Därför flyttade de till Pens Amo och blev jättenöjda.

Malina
2007-07-04, 15:32
Hej! Underbart att höra från Amorgos!
Vilket då Kastro????

Yak
2007-07-04, 15:35
Vilket då Kastro????

Kan det möjligen vara det "Kasto Cafe" som ligger i sluttningen ovanför Katapola, på vägen till Chora, som avses?
Strax ovanför macken och supermarketen...

Malina
2007-07-04, 15:45
AHAAAA!

webguide
2007-07-04, 16:53
Vi sitter just nu pa internetkaffet i hamnen, vid det lilla torget dar alla rumsuthyrartna star. Kaffe Minoa.
Vi har vandrat en deel i bergen har runt Katapola, intressant! Vi aker imorgon, vid 9.30.
Vi har bott pa Big Blue sedan onsdag forra veckan, helt superbra faktiskt, 25 Euro/natt , ac, badrum, kok etc. Jag har lagat mat nagra kvallar, gott och spannande att jobba med lokala ravaror.

Nu skall vi shoppa lite lokal sprit att ta med hem...

Ha det bra i solen alla som ar kvar och som ar pa vag hit!!!!