handdator

Visa fullständig version : Hotel Prokopios


ofelia
2007-07-02, 20:54
Jag undrar om någon har bott hos Vaggelis på Hotel Prokopios (i Agios Prokopios) denna säsong. Fick via mail ett pris på 40 euro per natt för ett dubbelrum med babysäng. Tiden är i september och vi ville boka för 1-2 veckor. När vi bodde där för två år sedan betalade vi 30 euro för samma typ av rum i början av juni. Har priset ökat så mycket eller är det dyrare att boka hemifrån? (har aldrig gjort det tidigare)
/Ofelia

Eva L
2007-07-03, 07:14
Nästan alltid dyrare att boka hemifrån.

Eva

kize
2007-07-03, 08:34
Hej!
I september skulle jag inte förboka utan bestämma på plats vilket boende som passar bäst. Vaggelis kan ju ha rum/studios lediga och då är det med all säkerhet inte till det pris han angett i din förfrågan.
Vi förbokade hos honom förra året och det var 20€ dyrare än vad vi kunde fått på plats. I år åker vi i juli så priset han gett oss är ju skyhögt, men han får säkert uthyrt ändå.
Det finns flera hotell med liknande standard i Prokopios så ni hittar säkert något som passar.
Kicki

lemon
2007-07-03, 10:26
Vi bodde på Prokopios för någon vecka sedan och betalade 60E för en lägenhet för fem pers. Vi förbokade, då vi var tre familjer som ville bo på samma hotell. Hade vi varit färre (och åkt i september) så hade vi löst det på plats.

Ett lite försiktigt tips är att kolla in nyrenoverade Dimitra (ägs?/drivs av Vaggelis sympatiske svåger). Bodde där en natt, då vi kom till Naxos ett par dar tidigare än ursprungligen planerat. Fräscha rum och smakfullt poolområde.
Trevlig resa!

/lemon

ofelia
2007-07-03, 23:52
Tack för era svar!
Jag är inte rädd för att inte få boende utan är mest nyfiken på årets pris då vi planerar årets resa. Men efter era svar är jag än mer övertygad om att inte förboka.
/Ofelia

schmidt48
2007-07-12, 22:49
Tack för era svar!
Jag är inte rädd för att inte få boende utan är mest nyfiken på årets pris då vi planerar årets resa. Men efter era svar är jag än mer övertygad om att inte förboka.
/Ofelia

Vi har bott hos Vaggelius, vi bokade dan före och då hette det att det var sista minuten, så vänta du, men det är kanonbra hos han, och han hämtar ju oss vid färjan.

Hellen
2007-07-12, 23:12
När vi träffade honom på TUR mässan i Gbg, så ville han ha 120 eller 140/rum för tre personer, vi frågade om rum i slutet av juli, det är högsäsong sa han.Ang_elx
Troligtvis, eller helt klart så ville han inte ha dit oss.
Det är ju hutlöst dyrt. Jag är övertygad om att vi kommer hitta bra boende till en betydligt lägre kostnad.
// Helén