handdator

Visa fullständig version : 0 dagar, 10 timmar, 24 minuter, 29 sekunder...


Yanna
2007-06-30, 20:43
klapp_klapNu är det inte många timmar kvar tills jag åker till Santorini/Amorgos, jag börjar känna mig lite pirrig, såååå spännande, underbart och så länge sen sist! En vecka i detta paradis! Kan livet bli så mycket bättre...hmmm..just den här veckan iaf? _B-anana
bye_bye
Yanna som hälsar till alla som längtar som jag! Jag vet att det är många här!;)

inkfish
2007-06-30, 20:50
Jag har fått samtal och sms från Amo hela veckan, ett par nykomlingar där som har det underbart, det låter ljuvligt där just nu. Så ha en fin resabye_bye

Moster
2007-06-30, 20:58
Ha en mysig och trevlig vecka! Ja, vi är många som gärna hade bytt med dig _B-anana

Moster bye_bye

yeasou
2007-06-30, 21:05
GOTTEGRISSSSSSSSSSSS!
Ha det så j......kla bra som det går, och det går det ju dit du ska åka...
Jag är bara lite avis:(
MVH
AvisYeasou_B-anana

Yanna
2007-06-30, 21:32
Tack Inkfish! Låter som jag är på rätt väg då?

Moster! Jag lovar att jag ska ha en mysig vecka, får se vad jag gör timmarna på Santorini, men det ordnar sig lätt som en plätt...hur mycket svårt kan det bli? :rolleyes: det är ju en ö som har vatten runt om så det fixar sig!

yeasou! Gissa hur mycket avis jag kommer att var på er i september då? Jag är säker på att jag får en fin vecka, ska bara slappa, läsa pocketböcker o leka med digitalkameran. När det blir för varmt doppar jag fossingarna i Egeiska havet! :D

Kram på er!

Yanna som lyfter kl 7 imorgon! klapp_klap

Zanét
2007-06-30, 22:01
Trevlig resa :D
//Zanét bye_bye

Yak
2007-06-30, 22:02
Ja, det är ju inte utan att man blir liiite avis!
Jag längtar efter lite rapporter från Amorgos, berätta gärna hur du har det där nere sen!
Jag har ju redan varit där i år, men jag kan säga att man redan börjar bli sugen på en höstresa också... :rolleyes:

Yanna
2007-06-30, 22:15
Tack alla för svaren, nu ska jag sussa några timmar! Ve o fasa om jag skulle va så trött att jag försov mig!!! snyft_drop Det var närapå en annan gång! "gulp"
Yak, jag kommer att berätta när jag kommer hem, ha de så bra så länge! :)

inkfish
2007-06-30, 23:05
Jag har ju redan varit där i år, men jag kan säga att man redan börjar bli sugen på en höstresa också...

Finns de som har en sådan bokad sen längeAng_elx