handdator

Visa fullständig version : marias place?


j-lem
2007-06-22, 16:48
tjena allihopa!! nu har vi bokat boende på antiparos första veckan av vårat ö-luffar äventyr. e det nån som bott på marias place? hur e det? nära strand? nära huvudgatan? hamnen?
tacksam för svar.
mvh Jani med familj :-)

mkh
2007-06-23, 00:18
Jag sökte efter det på nätet och det ser ut som om det ligger norr om stan, vid babybeach ( den har fler namn) en långgrund strand i bukten norr om hamnen. Det står att det är 5 min till stan och det stämmer nog, inte mer än 10 i allafall.

/Marianne

som också ska till antipatos i sommar :) Just nu är det 7 dagar 5 timmar och 42 minuter innan vårt okristligt tidiga plan startar till Aten:D.

SteffTee
2007-06-24, 19:27
Marias Place är jättetrevlig precis ovanför babybeach. Till campingstranden tar det ca 5 min att gå och in till byn, egentligen ligger det redan i densamma, 2-3 minuter till gågatan.
Till stränderna på andra sidan byn Psaraliki Beach 1 &2 tar det 10-15 min i lusigt Antiparostempo.

fogel
2007-07-02, 21:50
Hej! Marias place ligger i hamnen mot campingen, det tar inte mer en ett par minuter att gå till huvudgatan. Stränderna Psaraliki 1 o 2 ligger ca 7- 8 min bort. Stället e' kanon! Mvh fogel