handdator

Visa fullständig version : Fråga: Dela tråd?


Elisabet
2005-02-20, 09:39
Nån gång i det gamla forumet vill jag minnas att inkfish sa att när det nya forumet kommer ska de bli möjligt att dela en tråd i två eller flera nya trådar. När tråden till exempel byter ämme mitt i, så kan det uppkomna ämnet delas till en egen tråd. Finns den funktionen och hur fungerar i så fall den?

inkfish
2005-02-20, 12:10
Japp, den finns, men är bara åtkomlig för moderatorer och admin. Tråden delas helt enkelt upp i två med varsin rubrik.

Blev avbruten av telefonen, men:

Den där funktionen är rätt bra, i trådar som viker av så till den milda grad att trådskaparen inte längre har nån större chans att få svar på sina ursprungsfrågor.

Elisabet
2005-02-20, 14:28
Japp, den finns, men är bara åtkomlig för moderatorer och admin. Den där funktionen är rätt bra, i trådar som viker av så till den milda grad att trådskaparen inte längre har nån större chans att få svar på sina ursprungsfrågor.

Det verkar jättebra tycker jag, och även naturligvis att inte "vem som helst" kan göra det. Hoppas den kommer att användas, för inte sällan är det ju två eller flera olika men seriösa ämnen som avhandlas i samma tråd.