handdator

Visa fullständig version : Midsommarfest på Rhodos??


Jimsalabim
2007-06-14, 10:07
Någon som vet om det anordnas någon midsommarfest på Rhodos?
Hörde något om att "Systembolaget" på bargatan skulle ha någon form av midsommarfest men hittar inte sidan igen.
Vore kul att umgås med svenskar på midsommarafton :-)

anoula
2007-06-14, 10:42
Hmmm ingen aning faktiskt. Men håller med om att det vore kul. I alla fall att gå förbi och titta på flabb_flabflabb_flabflabb_flab

Jimsalabim
2007-06-14, 10:59
Hmmm ingen aning faktiskt. Men håller med om att det vore kul. I alla fall att gå förbi och titta på flabb_flabflabb_flabflabb_flab

Absolut! Jag återkommer här om jag hittar något kul _B-anana

Ringborg
2007-06-14, 21:50
Just ja ... har inte tänkt på midsommaren.. Har bara räknat med att inte fira den .. men om det finns något någonstans kan det ju vara kul att närvara... om det inte är för låångt från stan.

Nå Jimsalabim, åker vi med samma plan... :) tro. Jag åker mycket tidigt på morgonen. Tack för ditt besök förresten!

Monika_B-anana

Mysan
2007-06-15, 08:46
Förra året var vi i Rhodos över midsommar. Restaurang YAMAS klapp_klaperbjöd sina gäster midsommarmat. Man fick säga till att man ville ha det dagen innan eller tidigt midsommarafton. Kan säga att vi hoppade över det..... Men det var många gäster på restaurangen på kvällen i alla fall.

Jimsalabim
2007-06-15, 09:21
Just ja ... har inte tänkt på midsommaren.. Har bara räknat med att inte fira den .. men om det finns något någonstans kan det ju vara kul att närvara... om det inte är för låångt från stan.

Nå Jimsalabim, åker vi med samma plan... :) tro. Jag åker mycket tidigt på morgonen. Tack för ditt besök förresten!

Monika_B-anana

Ja, det blir ju midsommar vet du :-P

Japp, vi åker med samma plan förmodligen då.
Idag ska jag hem och planera med tjejen vad vi ska ha med oss egentligen... hehe... hon har iofs bättre koll än mig så hon har nog packat med det mesta :-P

/ mvh. Jimsalabim

Ringborg
2007-06-15, 21:02
Jo men när jag kollade hotellet som du frågade om, så såg jag att du åker med Ving och jag med Apollo, så det blir nog inte samma plan ...

Ja, vi brukar ha större koll ... jag packar och packar och packar om... och aldrig blir det riktigt bra.

Det börjar pirra nu?!

Monika klapp_klap