Visa fullständig version : Platanias, hotell Majestic!
Ska boka resa till Platanias med familjen (2 barn på 5 och 7 år) i Oktober. Vi har tittat på hotell Majestic som verkar fint. Någon som varit där och kan berätta hur det är? flabb_flab
Har ikke vært der selv, men en kollega av meg var der nå i april. Hun sa det var veldig bra og at bassenget var større enn det så ut på bildet.
jag har varit där med min familj och det var det bästa hotell som vi varit på, vi planerar att åka dit igen till hösten, kanske vi ses. Tjipptjipp
Grethel Thörngren
2007-06-27, 21:43
Hej jag har varit där men inte bott på Majestic, vill bara säga att
ett besök på restaurang Symposium är ett måste.
Grethel
Var i Platanias nu i juni och bodde då på Eratos. Ett fint och lugnt hotell. Och bara gatan ner så är man på stranden utan att behöva korsa nån trafikerad gata. Majestic har jag bara sett från utsidan men det såg fint ut med. Gör ett besök i gamla stan där. Njut av utsikten från någon av alla dessa restauranger där. Eller ta bussen in till Chania och ät middag på Ela. Restaurangen utan tak. Härligt god mat och levande musik att lyssna till.
//Monkan
Ska boka resa till Platanias med familjen (2 barn på 5 och 7 år) i Oktober. Vi har tittat på hotell Majestic som verkar fint. Någon som varit där och kan berätta hur det är? flabb_flab
Majestic är ett mycket bra hotell på alla sätt, för både vuxna och barn.
Trevlig personal som bryr sig om sina gäster.
Vi åker gärna dit igen.
hälsningar Inga
Vi har varit i platanias 10 gånger och bott på Majestic en av dom.
Hotellet är nog det bästa vi bott på, trevlig personal på alla sätt.
Det var förra året vi bodde där och vi längtar tillbaka.
hälsningar Inga
Det blev hotell Majestic och vi åker 11 oktober! Ska bli kanonskönt efter den här sommaren. Tack för svaren, det verkar ju vara ett kanon hotell!flabb_flab
Vilka andra hotell finns i närheten?
Bokat till Majestic 20/9.
Hälsingar Benna
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.