handdator

Visa fullständig version : Yes! Yes! Yes!


Hjalta99
2007-06-12, 21:23
Nu är det bokat och handpenningen är betald! :D klapp_klap :D
Den 20 september får jag återse den älskade ön! Det är två år sen sist så jag är i stort behov av en stor dos Kalymnos nu.
Ska bli spännande att se vilka flygtider vi får, de är inte utlagda ännu. Hoppas på förmiddagsflyg både dit och hem. Gissa om jag är glad! _B-anana_B-anana_B-anana

Glada Eva :D

Riitta
2007-06-12, 21:39
Gissar att du är VÄLDIGT GLAD_B-anana
Jag är VÄLDIGT ledsen att det inte blir Kalymnos i år hellersnyft_dropsnyft_drop

Riittabye_bye

Hjalta99
2007-06-12, 22:00
Gissar att du är VÄLDIGT GLAD_B-anana
Jag är VÄLDIGT ledsen att det inte blir Kalymnos i år hellersnyft_dropsnyft_drop

Riittabye_bye


Jag vet hur det känns och därför är glädjen extra stark när det nu äntligen blir av. Har i och för sig inte "svikit" doddarna, det har blivit både Rhodos och Karpathos i stället för, men inget är ändå som Kalymnos. Två hela härliga veckor ska jag ha och det är åtta år sedan jag hade den lyxen. flabb_flab Jag ska tänka på dig när jag väl är på plats, det tar ju några månader...

Eva

Astri
2007-06-15, 21:27
Jeg kom hjem fra Kalymnos i dag. Det har vært en fantastisk uke men det går jo så altfor fort! Det var veldig stille og lite turister der, men det tar seg vel opp når skoleferien begynner. Neste tur blir 14 september_B-anana.

Astri

Hjalta99
2007-06-16, 10:01
Jeg kom hjem fra Kalymnos i dag. Det har vært en fantastisk uke men det går jo så altfor fort! Det var veldig stille og lite turister der, men det tar seg vel opp når skoleferien begynner. Neste tur blir 14 september_B-anana.

Astri

Åker du tillbaka till Kalymnos då? Vi kanske ses om du är kvar när vi kommer ner den 20 september? Jag längtar nu...
/Eva

Astri
2007-06-17, 08:00
Åker du tillbaka till Kalymnos då? Vi kanske ses om du är kvar när vi kommer ner den 20 september? Jag längtar nu...
/Eva
Ja, da blir det 14 dager hos Rita`s på Telendosklapp_klap
Astri

Hjalta99
2007-06-17, 10:08
Ja, da blir det 14 dager hos Rita`s på Telendosklapp_klap
Astri

Då blir det Kalimeratröjan på första resan över till Telendos och får hoppas att du ser den (oss) flabb_flab ! Vi brukar alltid åka över till T första eller andra dagen bara för att känna in...
Eva - som längtar alldeles väldigt nu, men först ska Finland och Suomussalmi avverkas i sommar