handdator

Visa fullständig version : Snart...


Ankan
2007-06-10, 20:01
Nu börjar det på allvar dra ihop sig för årets resa. På onsdag morgon,tidigt,tidigt,bär det av mot Aten och lite senare samma dag är vi hemma på Kythira! Ett dopp i havet,en kall öl och sen börjar axlarna lossna från öronen...Borta är alla tankar på tider att passa,jobb,räkningar mm.Alla "måsten" upphör att existera. Åtminstonde för en tid...om 6 veckor är vi tillbaka igen...
Önskar er alla en riktig skön sommar! Kalo Kalokeri!
Anki

Lissi
2007-06-10, 20:03
ÅH. det låter underbart!!
Ha det så jättebra! bye_bye

Lissi

Ankan
2007-06-10, 20:05
Tack,det lovar jag! Och du med,för du kommer väl iår?Förra året blev det ju inget...
Anki

Lissi
2007-06-10, 20:13
Kythera blir det inte i år...dock ska vi försöka ta oss dit nästa gång vi är på Peloponnessos...nästa påsk! I augusti blir det Evia-Skyros...

Lissi

monica
2007-06-10, 20:18
Lissi

Bli inte för avundsjuk nu, kom precis hem från Halkida på Evia.
Har haft en ljuvlig dag med goda vänner mycket bad och sol, senare åkte vi till ett ouzori där vi åt skaldjur och bläckfisk med tsipouro till, tänkte att du kanske ville vetaAng_elx

Monica

Lissi
2007-06-10, 20:33
:pMMMM! Låter gott!
Avundsjuk blir jag inte, bara full av längtan! 31 juli på kvällen sitter vi också i Halkida och äter..MUMS!....Det ska bli underbart!

Lissi

monica
2007-06-10, 20:44
Skämtade bara Lissi, den 31 juli sitter jag nog på Gröna Lund för dottern fyller 12 år den dagen, och på födelsedagen är det Gröna Lund som gäller.
Så då blir det ombytta roller, du i Grekland och jag i Sverige.

Ha det så bra i Spanien först

Monica

AgneWess
2007-06-14, 20:34
Hej Anki,

om du inte redan hunnit iväg till Kythira så hoppas jag du hälsar till Lalla och Göran när du kommer dit. Vi träffade dig i Agia Pelagia förra sommaren och i maj var Lars och jag nere igen och förhoppningsvis är vi snart där igen. Toppen! bye_byebye_bye

Agneta