handdator

Visa fullständig version : Tack Lisbeth och Lelle


Katharina
2007-06-09, 23:37
Jättefint ordnat och tur med vädret! Både jag och Gabriel är jättenöjda med kvällen och vill skicka en hälsning till värdparet och alla andra vi träffade ikväll.
_B-anana

Goliat
2007-06-09, 23:42
Jättefint ordnat och tur med vädret! Både jag och Gabriel är jättenöjda med kvällen och vill skicka en hälsning till värdparet och alla andra vi träffade ikväll.
_B-anana


Instämmer! Sitter hemma med en ouzo _B-anana
Glad, lycklig och mätt. Tack Lisbeth för en väldigt lyckad kväll med god mat och trevliga människor!klapp_klap

Göran & Gabriella

ciakoohler
2007-06-10, 14:01
STORT TACK från mig också .!!!!! Härlig fest ,skön säng o god frukost Kram Cia

bopia
2007-06-10, 17:57
STORT TACK från oss också.

Bopia/Örby_B-anana _B-anana

Titti
2007-06-10, 22:25
Stort varmt TACK till Lisbeth och Lelle från Daniel och mig också!klapp_klap

Ni är enastående, som tänker och fixar och jobbar, för att vi grektokar ska få träffas och äta gott tillsammans! Så himla trevligt och mysigt ni hade ordnat det i er trädgård! Jättekul att ses i verkligheten och träffa gamla och nya vänner.

Kramar från Titti:p

Elisabet
2007-06-12, 07:15
Nu när även jag har kommit hem vill jag instämma i alla TACK och andra lovord över den trevliga festen och fantastiska arrangemangen!

Jätteroligt också att träffa alla er som var med och bidrog med härlig stäming och massor med supergod mat!

Det här gör vi om _B-anana_B-anana_B-anana

Lisbeth K
2007-06-12, 12:29
Jätteroligt också att träffa alla er som var med och bidrog med härlig stäming och massor med supergod mat!

Det här gör vi om _B-anana_B-anana_B-anana

Tack själva alla ni som kom och gjorde kvällen så bra tillsammans med ossflabb_flab
Och jag skulle vilja tillägga : Ett stort TACK till Janne som har startat det här fantastiska forum som faktiskt har gjort det möjligt för oss alla att få kontakt med varandra!
Och visst gör vi om det!_B-anana
Lisbeth & Lelle

Lisbeth K
2007-06-13, 22:02
Karin, Karin jag skulle bli såååååååååååååååå glad om du kunde dela med dej av receptet på den helt underbart goda pajen som du hade med dej!:o
Och Goliat (Göran), vilken ooooooooootroligt god baklava du hade gjort! När allt hade stillat sig fram på små timmarna satte vi oss en stund i skenet av tända ljus också njöt vi i fulla drag av det fantastiska bakverket du bidrog med!:D
Och om det är så att någon av er glada har foton, skulle vi (fam K) uppskatta om ni vill dela med er!
Vi hann inte med att fota:p
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam till er alla!
Lisbeth, Lelle & Linneabye_byebye_byebye_bye

karinafp
2007-06-16, 11:59
Ha ha Lisbeth, klart du ska få både recept och foton, förhoppningsvis redan nu under helgen.

Tack för en trevlig kväll. klapp_klap Och vädret hade ni verkligen lyckats bra med! ;)

Karin med familj

pawik
2007-06-16, 19:01
Ta o sluta nu!

Man blir änna lite avunschuk!!

/pawik

Elisabet
2007-06-16, 23:28
Ta o sluta nu!

Man blir änna lite avunschuk!!Nästa gång, gör som Cia & jag; åk genom halva/två tredjedelar av Sverige för att vara med. Det är TREVLIGT att träffa andra kalimeror! Och man slipper vara avunschuk bye_bye