handdator

Visa fullständig version : Vilka är på Amo-Santo 1-8 juli?


Yanna
2007-06-09, 19:04
Hej alla kalimeror!

Jag ska till Santorini och Amorgos mellan den 1 och 8 juli och tycker det skulle vara kul att veta om det är fler som befinner sig på dessa öar under den perioden. Man kan iaf alltid heja på varandra om inte annat! bye_bye

Yanna som har 21 dagar kvar till paradiset!

Halloj
2007-06-12, 22:56
Vi åker med AirTours Stockholm-Santorini den 1-8 juli. Därefter blir det båten till Amorgos.

19 dagar kvar...

Annika, Nicklas, Edith & Sixten

webguide
2007-06-13, 07:58
Vi är på Amorgos from slutet på juni, troligen den 28 tom den 3 eller 4 juli. Åker till Aten på midsommarafton!

Yak
2007-06-13, 09:25
Nu är jag ju tyvärr redan hemma från Amorgos, men du får skriva en tråd i hälsningsdelen och berätta hur du har det! Vore kul att höra vad du tycker!

webguide
2007-06-13, 09:48
Nu är jag ju tyvärr redan hemma från Amorgos, men du får skriva en tråd i hälsningsdelen och berätta hur du har det! Vore kul att höra vad du tycker!

Men berätta då!! HUr hade du det, vad kostade allting... Oj, har nog drabbats av resfeber! :)

Hur vanligt är det med turistaktiviteter som båtturer, fisketurer etc på Amorgos?

Yanna
2007-06-16, 18:40
Yak, jag lovar att återkomma med vad jag tycker om Amorgos, men annars vet jag redan att jag tycker om denna ö, fast det är 11 år sedan jag var där., men ingen resa är ju den andra lik och nya upplevelser ger nya erfarenheter...så jag återkommer!
Jag har bara 2 veckor kvar nu, har ju tyvärr bara en vecka men det är ju bättre än inget alls!
Ojojojojoj vad jag längtar!!

Halloj Halloj! Vi ses förmodligen redan på flygplatsen då? Kul med kontakter redan innan man reser!

Hej Webguide! Jag ska hålla utkik efter kalimeratröjor...vi ses säkert i Katapola på kvällarna...kul att veta vilka som åker samtidigt!

Yanna som har 15 dagar kvar till Amorgos!

Yanna
2007-06-23, 14:59
Nu har jag bara 7 dagar, 16 timmar, 11 minuter, 22 sekunder...till min resa till Santorini-Amorgos den 1-8 juli! _B-anana _B-anana _B-anana

Jag tror knappt det är sant, toklängtar efter 3 års "greklandstorka"! :cool:

Jag vet redan några som skall dit samtidigt och undrar om det finns fler?
Mitt plan landar 11.40 på Santo, sen ska jag ta båt till Amo 20.10 och den tar en timme. Har inte riktigt bestämt vad jag ska göra de timmarna på Santo men jag kanske tar mig till Kamares eller stannar i Fira, vad gör ni andra så många timmar?

Yanna

Halloj
2007-06-23, 18:50
Vi var tvugna att boka av AirTours till Santorini den 1 juli, eftersom vi inte kunde få köpa en extra flygstol till våra tvillingar. Så istället blir det Apollo den 30 juni. Tänkte tillbringa dagen på stranden med barnen i väntan på båten.

Längtar också som en tok efter Grekland efter 3 års bortavaro. Senast var Sifnos/Milos 2004.

Yanna
2007-06-23, 19:56
Okey, då kommer ni en dag före mig. Åker ni med båten som går 20.10 till Amorgos? Det är en catamaran och överfärden tar en timme, den båten tar jag fast dagen efter er. Jag har inte bokat logi, men det brukar jag inte heller.

Senaste resan för mig var 2004 och då var jag en ynka vecka på Agistri så det blev inget luffande. Innan dess år 2000 på Skiathos, så det riktigt värker i mig av längtan nu!

Halloj
2007-06-24, 11:00
Japp, vi tar snabbfärjan kl.20.10 på lördagkvällen. Vi har förbokat en lägenhet på Gryspo i Egiali. Har ingen lust att kuska runt med packning och två resetrötta barn och leta efter rum.

Var tänkte du bo? Katapola eller?

Yanna
2007-06-24, 22:03
Ja jag kommer att bo i Katapola, men förstår att ni väljer Egiali eftersom ni har små barn och det finns fina sandstränder i Egiali!

Kanske vi ses trots att vi inte bor i samma by? Vi får se!