handdator

Visa fullständig version : Nudistbad på Kefalonia!


soldyrkarna
2007-06-09, 16:19
Hej!
Vi åker till Kefalonia i slutet av juni och undrar om någon vet om det finns några nudistbad på ön?

Hälsn
Soldyrkarna

Soldyrkaren
2007-06-10, 00:12
Hej - intressant nick ni har skaffat er, känner mig lite plankad... ;)
Har tyvärr inte varit i den delen av övärlden. Har däremot bra koll på nudistmöjligheter i Kykladerna och Dodekanserna, så säg till om det är av intresse.

Panakakis
2007-06-10, 09:33
Hej! Jag har varken set eller hört talas om att det finns nudistbad på Kefalonia så finns det intresset är det nog säkrare på någon annan ö.

Hälsningar PANAKAKIS

PO
2007-06-10, 12:16
Det finns sidor för allt... :D

Googla på "Captain Barefoot" en guide för nudister i Grekland.
(Ingen länk pga hotellreklam)

//PO
-med paltorna på

Carina
2007-06-10, 20:54
Jovisst finns det som jag väljer att kalla det naturistbad. Avithos söder om Lassi. Men stranden var lite dålig ifjol, rätt stenig, men det kan ju ändras år från år.

Panakakis
2007-06-12, 10:49
Hej PO! Vist finns det guider och sidor för det mesta men jag kollade vad som föreslogs på Kefalona och helt klart har jag sett någon utan kläder på nämda platser men det är lågt i från vad jag skulle vilja kalla ett nudistbad. Så soldyrkarna får nog leta ordentligt för att hitta det rätta stället.

Hälsningar PANAKAKIS

PO
2007-06-12, 22:57
Hej PO! Vist finns det guider och sidor för det mesta men jag kollade vad som föreslogs på Kefalona och helt klart har jag sett någon utan kläder på nämda platser men det är lågt i från vad jag skulle vilja kalla ett nudistbad. Så soldyrkarna får nog leta ordentligt för att hitta det rätta stället.

Hälsningar PANAKAKIS

Nej för sjutton, jag har ingen koll alls på Kefallonias nudister, jag bara googlade på nude + Kefallonia och hittade "Kapten Barfotas Nudistguide till de grekiska öarna" och tyckte det var festligt att det fanns en sida för detta med.

//PO bye_bye