Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Kalimeraträffar

Stängt ämne
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2006-09-01, 21:55
Fellman Fellman är inte uppkopplad
 
Reg.datum: sep 2006
Ort: Järfälla,
Inlägg: 3
Standard Kalimerafest på Pelagos

Hörde att det skulle bli Kalimerafest på Pelagos men hittar inget om det på forumet. Men klart ska det bli fest bara det blir mellan den 21 och 28 september.

Redan den 14 sept anländer hustrun Anita och hennes syster Mia och sen ansluter jag och Mias man den 21 sept. Vi kommer att bo hos Elias Rooms och åker vidare till Rhodos den 28:e. Hemma igen är vi den 1 oktober.

För den som är intresserad hur man lägger upp en sån resa kan jag berätta att tjejerna köpte en veckas flygstol med Apollo för 1600 kr men inte kommer att nyttja hemresan. Den 21 september då jag åker kostade enkelbiljett med Apollo endast 196 kr. Flyg till Rhodos går på 300 kr och sen enkelbiljett från Rhodos till Stockholm med Airtours för 1795 kr.

Ni som är där redan den 16 sept lär hitta Mikke firande sin födelsedag på Pelagos den kvällen.

Vill ni veta mer om Karpathos, skicka ett mail

Vi syns på Karpathos,

Sten-Anders Fellman

Senast redigerad av Fellman den 2006-09-01 klockan 22:22.
  #2  
Gammal 2006-09-02, 18:31
Mikke Mikke är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Lamberget-Kallsta.......
Inlägg: 2 198
Standard Sv: Kalimerafest på Pelagos

...Nja...firandet av min födelsedag är väl svävande, minst sagt..(Fast det är klart, 16 är ju en lööörda..)..Det får vi väl se om det är "läge", eller om vi ska vänta tills fler har kommit. Eller också hoppar vi över den och väntar några år tills jag blir 2 x 30......eller 3 x 20....
Mikke
  #3  
Gammal 2006-09-03, 19:23
Ivis avatar
Ivi Ivi är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Luleå
Inlägg: 1 036
Standard Sv: Kalimerafest på Pelagos

Citat:
Ursprungligen postat av Fellman
Hörde att det skulle bli Kalimerafest på Pelagos men hittar inget om det på forumet. Men klart ska det bli fest bara det blir mellan den 21 och 28 september.

Vi syns på Karpathos,

Sten-Anders Fellman
Några inlägg angående festen finns i tråden "Kalimeraträff på Karpathos". Det är 22/9 ca 20.30 på Pelagos som gäller. Rätt så många (ca15-20 personer) blir vi nog Men visst sväljer Pelagos några personer till!

Ivi
  #4  
Gammal 2006-09-03, 21:57
Lisbeth K Lisbeth K är inte uppkopplad
 
Reg.datum: sep 2005
Ort: Huddinge
Inlägg: 266
Standard Sv: Kalimerafest på Pelagos

Lite snabbt räknat så tror jag att vi når siffran 25...så jag mailar ner nu till Andreas och ber om hjälp med bordsbolning...Det är ju kul om vi kan sitta tillsammans Eller hur?!!?!? Och Mikke det ska bli så himla kul & träffas, det har ju skrivits en hel del av dej och Andreas har tillsammans med Xronis visat oss allt fint som du har fixat där!!
  #5  
Gammal 2006-09-05, 22:41
Lisbeth K Lisbeth K är inte uppkopplad
 
Reg.datum: sep 2005
Ort: Huddinge
Inlägg: 266
Standard Sv: Kalimerafest på Pelagos

Citat:
Ursprungligen postat av Ivi
Några inlägg angående festen finns i tråden "Kalimeraträff på Karpathos". Det är 22/9 ca 20.30 på Pelagos som gäller. Rätt så många (ca15-20 personer) blir vi nog Men visst sväljer Pelagos några personer till!

Ivi
Så, nu är det färdigt!
Bord är reserverade för 25 personer, Andreas Diatrakis "sponsrar" oss med en ..................ja vi får väl se vad! Kul kommer det säkert att bli, eller hur!?!?!? Fast tiden har nog blivit 19:30..........och framåt! Hoppas att det passar alla!
  #6  
Gammal 2006-09-06, 09:27
Zanéts avatar
Zanét Zanét är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2005
Ort: Öland/Nea Apollonia
Inlägg: 2 103
Standard Sv: Kalimerafest på Pelagos

Eftersom samma diskussion startats upp tidigare låses den här tråden. Den andra tråden om träff på Karpathos hittar ni här: http://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=3061

//Zanét
moderator
Stängt ämne


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT