Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Om Grekland > Leva & bo i Grekland

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2009-11-19, 19:33
Elli Elli är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2009
Ort: Svedala, Malmö nuvarande i Aten
Inlägg: 13
Standard Ta en fika

Jag har varit i Aten i två veckor nu . Min pojkvän och jag har äntligen fått i ordning allt i vår nya lägenhet och allt känns perfekt. Nu undrar jag om det finns någon som skulle vilja träffas och ta en kaffe/fika. Jag befinner mig i Nea Ionia men det e lätt att ta metron el tåg om det skulle vara så. Har bil och har kört ett par gånger men det e ju rena kaoset här i denna stan så jag undviker det gärna !!

Ha de!
Svara med citat
  #2  
Gammal 2009-11-24, 20:54
Pernilla73 Pernilla73 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: dec 2008
Ort: Borås
Inlägg: 4
Standard Sv: Ta en fika

Hej Elli!

Hade gärna tagit en fika med dig! Tyvärr har jag och min pojkvän nu flyttat till Samos. Vi bodde i Neo Iraklio och Nea Ionia är ju så nära. Tänk vad många gånger som jag önskade att jag hade någon svensk att fika med i Aten när jag bodde där. Typiskt! Hittade tyvärr ingen då även om jag bl a "annonserade" efter vänner på detta forum. Hoppas att du har bättre tur! Modigt av dig att köra bil i Aten...kör endast på Samos! Det är lite lugnare trafik där!

Ha det gott i Aten
Hälsningar Pernilla
Svara med citat
  #3  
Gammal 2009-12-02, 00:07
Elli Elli är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2009
Ort: Svedala, Malmö nuvarande i Aten
Inlägg: 13
Standard Sv: Ta en fika

Citat:
Ursprungligen postat av Pernilla73 Visa inlägg
Hej Elli!

Hade gärna tagit en fika med dig! Tyvärr har jag och min pojkvän nu flyttat till Samos. Vi bodde i Neo Iraklio och Nea Ionia är ju så nära. Tänk vad många gånger som jag önskade att jag hade någon svensk att fika med i Aten när jag bodde där. Typiskt! Hittade tyvärr ingen då även om jag bl a "annonserade" efter vänner på detta forum. Hoppas att du har bättre tur! Modigt av dig att köra bil i Aten...kör endast på Samos! Det är lite lugnare trafik där!

Ha det gott i Aten
Hälsningar Pernilla
Ohh... vicken osis!!!
Vi hade ju praktiskt taget varit grannar ....men jag hoppas att Livet på Samos blir kanon för er!
Skulle det vara så att du har vägarna förbi Aten och e lite fikasugen så vet du vart du kan nå mig.

Kram på dig!
Elli
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 03:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT