Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa runt i Grekland

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #21  
Gammal 2006-03-24, 19:39
Mariannes avatar
Marianne Marianne är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Danmark
Inlägg: 2 498
Standard Sv: Nu planeras det!!

Citat:
Ursprungligen postat av *Nicki*
Liten, men väldigt viktig fråga för oss med små barn. Finns det toalett ombord på bussen?
*Nicki*
Nej, ingen toa i bussen! Men... det påminner mig om "gamla dagar", när vi åkte bussen från den GAMLA flygplatsen (det ÄR ju inte så länge sedan), då var det service på bussen minnsann! När en liten kissnödig 4-5-åring(?) SKULLE, även om hon satt allra längst bak i bussen och bussen var knökfull, DÅ STANNADE BUSSCHAUFFÖREN bara längs vägen, flickan blev buren från den ena till den andra i bussen, gick ut och gjorde vad hon skulle, klev ombord, blev buren till föräldrarna längst bak i bussen, - och chauffören fortsatte. Det var tider det!
Jag tror inte att vi kan räkna med den servicen idag!

Jag skulle inte välja T-banan med två små barn, det är mycket upp och ner med trappor, och att börja leta efter en toa någonstans..... - nej, då skulle jag hellre välja buss eller taxi. Barnen får gå på toa på flygplatsen, och sen får de hålla sig en timme till hamnen! Kan de inte det, ja då kan man ju alltid hota en taxichaufför att om inte han stannar NU, så händer det saker i bilen....

Marianne
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:02.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT