Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa till Grekland

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2005-07-15, 19:50
Anna Pernilla Anna Pernilla är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2005
Ort: Oslo/Göteborg
Inlägg: 467
Standard Depositionsinbetalning

Har antligen fått tag i ett relativt billigt rum på Milos i augusti .Nu vill de ha deposition før 2 natter. Hur gør jag det på billigast satt ? Har i Norge vill de ha 60 eller 150nok på Nordea før att satta in pengar på grekiskt konto. Funderar på att be en vaninna i Aten att satta in pengarna før mig men jag vet att hon har en stramare ekonomi an vad jag har, så det vill jag helst undvika. Nu ar det egentligen inte snack om så himlans mycket pengar men tankte bara fråga om det ar någon som har ett tips .
Svara med citat
  #2  
Gammal 2005-07-15, 20:01
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 8 008
Standard Sv: Depositionsinbetalning

Citat:
Ursprungligen postat av Anna Pernilla
Har antligen fått tag i ett relativt billigt rum på Milos i augusti .Nu vill de ha deposition før 2 natter. Hur gør jag det på billigast satt ? Har i Norge vill de ha 60 eller 150nok på Nordea før att satta in pengar på grekiskt konto. Funderar på att be en vaninna i Aten att satta in pengarna før mig men jag vet att hon har en stramare ekonomi an vad jag har, så det vill jag helst undvika. Nu ar det egentligen inte snack om så himlans mycket pengar men tankte bara fråga om det ar någon som har ett tips .
Kan du inte betala med bankkort eller känns det alt för osäkert? Visa eller Mastercard ex.

Eva
Svara med citat
  #3  
Gammal 2005-07-15, 20:09
Anna Pernilla Anna Pernilla är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2005
Ort: Oslo/Göteborg
Inlägg: 467
Standard Sv: Depositionsinbetalning

Det har jag inte ens tankt på.... Hon sa bara att hon ville jag skulle faxa øver kvitteringen från banken nar jag hade satt in pengarna. Men jag kan fråga henne om det. Markligt att jag inte tankte på det . Ar ju så van VISA-anvandare att det borde jag verkligen tankt på. Får skylla på jag jobbar samtidigt som jag ar inne på internet....
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:58.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT