Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Om Forumet

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #41  
Gammal 2014-11-15, 20:25
Sunny12 Sunny12 är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran.
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 4 596
Standard Sv: Re: Sv: Bildgåtor från Paddan?

Citat:
Ursprungligen postat av Sunny12 Visa inlägg
Hur kan det funka med min surfplatta, som ju ÄR en mobil enhet??..
Om nu inte Kalimera är mobilanpassad?
Här skrev jag att det funkade.. om nu inte Kalimera är mobilanpassad så skulle ju inte heller jag klara att länka in en bild, eller???Oavsett vad för sorts mobil enhet det än må vara, kan jag tycka!
Svara med citat
  #42  
Gammal 2014-11-15, 20:28
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2004
Inlägg: 8 500
Standard Sv: Re: Sv: Bildgåtor från Paddan?

Det var ju precis det jag svarade på. Med att eftersom vi har olika mobila enheter är det inte konstigt om de uppför sig olika. Katitzi och jag har har apple, du har sony, alltså är det olika.
Svara med citat
  #43  
Gammal 2014-11-15, 20:31
Sunny12 Sunny12 är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran.
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 4 596
Standard Sv: Re: Sv: Bildgåtor från Paddan?

Citat:
Ursprungligen postat av inkfish Visa inlägg
Det var ju precis det jag svarade på. Med att eftersom vi har olika mobila enheter är det inte konstigt om de uppför sig olika. Katitzi och jag har har apple, du har sony, alltså är det olika.
Ja, det vet jag.. MEN.. du skrev tidigare att KALIMERA inte är mobilanpassad.. då lät det som du menade ALLA mobila enheter!
Då ville jag bara säga att det funkar med Sony Xperia!
Svara med citat
  #44  
Gammal 2014-11-15, 22:48
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2004
Inlägg: 8 500
Standard Sv: Re: Sv: Bildgåtor från Paddan?

Men fortfarande är Kalimera en webversion. Den har ingen mobilversion. Att den funkar i vissa mobiler ändrar inte på det. När du t ex läser en dagstidning får du olika utseende på din dator jämfört med mobil/platta - eftersom den är designad i två olika versioner (samt en tredje version, en app och en fjärde, en e-tidning). Kalimera har en design, en webversion, som är den vi ser även i mobil/på platta - eftersom det bara finns den versionen.

Men det här börjar kännas smått fånigt. Jag svarade bara på det jag uppfattade som en fråga. När du avslutar en mening med två frågetecken samt ytterligare två smileys med frågetecken så får du nog räkna med att man tror att du ställer en fråga.
Svara med citat
  #45  
Gammal 2014-11-16, 00:04
Sunny12 Sunny12 är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran.
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 4 596
Standard Sv: Re: Sv: Bildgåtor från Paddan?

Citat:
Ursprungligen postat av inkfish Visa inlägg
Men fortfarande är Kalimera en webversion. Den har ingen mobilversion. Att den funkar i vissa mobiler ändrar inte på det.

Men det här börjar kännas smått fånigt. .
Det har jag ju aldrig ifrågasatt heller, vet ju att KALIMERA är en webversion, finns ju inte som app tex..MEN.. det jag menade var bara att jag lyckades med att lägga in bilder både med smartphone samt surfplattan vilket jag gjort under en längre tid till mina resebrev bl a, som sagt jag är GLAD att det funkar för mig iaf trots att inte KALIMERA är mobilanpassad som du säger!
Blev bara förvånad över att ni inte kunde göra detsamma, that's all!!..

Något fånigt blev detta, håller med!!..
Svara med citat
  #46  
Gammal 2014-11-16, 10:38
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2004
Inlägg: 8 500
Standard Sv: Re: Sv: Bildgåtor från Paddan?

Ja, det är skitbra när allt funkar. Jag har ett annat forum som inte finns i mobilversion men där allt funkar ändå. Det vanligaste "felet" jag upplevt har annars varit att hela gränssnittet inte syns på skärmen, man får scrolla mer.

Om Katitzi och jag har samma upplevelse på våra ipads så gissar jag det beror på att de inte kan hantera webbversionen av Kalimera. Men det KAN naturligtvis vara individuella fel också. Dock beror det nog inte på att Katitzi gör något fel.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT