Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Skiathos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2016-05-14, 15:31
olaj olaj är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Varberg
Inlägg: 19
Standard Hotel Fiorella?

Hej
Har bokat en resa i september, åker med Apollo och har valt Hotel Fiorella i Megali ammos. Någon som har erfarenhet av detta hotell? Vi har valt standardalternativ vilket innebär markaltan/terass. Funderar på att uppgradera till balkong kanske. Om någon varit på detta hotell får ni gärna skicka lite info och tips!

// Ola J
Svara med citat
  #2  
Gammal 2016-05-14, 16:57
Hasse Hasse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 1 995
Standard Sv: Hotel Fiorella?

Hej, det är ett mycket bra val att bo på Fiorella! Framför allt för att det är så fräscht, både rummen och området med pool och poolbar. Balkong skulle jag tro är en bonus om ni vill ha lite utsikt. Kommer man upp från markplan är utsikten hänförande, fantastisk ut över havet.


Nu är det visserligen 10 år sedan jag bodde där en vecka men jag kan inte tänka mig att det skulle ha blivit sämre eller slitet under tiden fram till nu? Reser ni med barn tror jag detta val är perfekt för er.




/Hasse
Svara med citat
  #3  
Gammal 2016-05-15, 09:03
Alphashooter Alphashooter är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 30
Standard Sv: Hotel Fiorella?

Börja träna konditionen, backen upp från stora vägen till hotellet skojar man inte med
Svara med citat
  #4  
Gammal 2016-05-15, 20:16
Faestis Faestis är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Uppsala
Inlägg: 359
Standard Sv: Hotel Fiorella?

Ha ha! Tänkte exakt samma sak! Djävulsbacken!!!
Men det finns en snällare stig - väg ovanför hotellet som vi nyttjade när det var dagsljus. När det var mörkt åkte vi taxi upp! Har man problem med knäna bör man välja annat hotell Rent & fint hotell och mycket trevlig service inriktad personal - inget var omöjligt. Grillfest anordnades en gång i veckan t.ex. Jag har bara positiva minnen från detta hotell.
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT