Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Kalymnos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2015-10-14, 10:32
soffi 15 soffi 15 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 48
Standard sommar 2016

Jaha då har man bokat nästa års semester, det blir 2 veckor i juni på vårt kära kalymnos och även 2 veckor i september. Vi har bokat hos Maria Studios i Sykia mellan Myrties och massouri, är det nån som vet hur det är? Det ser bra ut och vi vet var det ligger då vi bott på Aegean Homes några gånger, och Kalymnos känner vi bra till, men som sagt var vi har bara åkt charter förrut, men nu ska vi ta flygstol. Soffi
Svara med citat
  #2  
Gammal 2015-10-16, 07:54
eilenna eilenna är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 35
Standard Sv: sommar 2016

Hej

Jag bokade Marias Studios förra sommaren (slutet av juni). Först fick vi ett rum högst upp, men jag ville gärna bo i ett rum med en fantastisk terass så vi bytte. Det första översta rummet var dessutom ostädat och luktade unket/fukt och dörren gick inte igen ordentligt utan hade ganska stora springor ut. Det andra rummet städades och luktade fräscht när vi fick det, men efter någon timme kom den dåliga lukten även där och vid närmare granskning var det inte särskilt rent, särskilt i själva köksdelen. Det som slutligen avgjorde att vi snarast lämnade platsen, var förekomsten av kackerlackor. Mitt helhetsintryck av Marias studios är att det inte motsvarar bilderna eller informationen på deras hemsida. Det är mycket slitet och inte särskilt fräscht, vilket är synd för det ligger bra till, har fantastisk utsikt, välfungerande wifi och är billigt. Eftersom det finns mer än ett Marias studios i området har du länken till det ställe vi var på nedan.
http://www.mariastudios-kalymnos.gr
Svara med citat
  #3  
Gammal 2015-10-16, 09:55
soffi 15 soffi 15 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 48
Standard Sv: sommar 2016

Okey tack då vet jag.
Svara med citat
  #4  
Gammal 2015-10-24, 11:41
AnnMarie AnnMarie är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2005
Ort: Hässleholm
Inlägg: 11
Standard Sv: sommar 2016

Jag har bott på Maria Studios 9 gånger och har aldrig sett några kackelackor där. Det är ett enkelt boende men utrustat med det jag har användning för, wi-fi installerades säsongen -15. Jag och min familj har alltid hyrt översta planet, där rummen har balkonger. Uppstår något problem är alltid Maria och hennes familj tillmötesgående och ordnar det; typ om en propp gått eller trasig glödlampa. Att jag återkommit år efter år och tänker hyra även sommaren 2016 visar att jag i alla fall är nöjd.
Svara med citat
  #5  
Gammal 2015-10-26, 09:50
soffi 15 soffi 15 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 48
Standard Sv: sommar 2016

Tack för era svar
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT