Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2016-09-26, 14:06
miles miles är inte uppkopplad
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 15
Standard Reser med tre barn

Hej!

Behöver massor med bra tips 😀😀 Flyger till Aten och sen är tanken att hänga i Kykladerna.. Naxos och koufonissi besöktes förra året, Naxos vill vi till igen 😀😀 Tips på boende där önskas, både i Naxos stad och agia Anna och agios prokopios.

Sen vill jag självklart ha tips på vilka andra öar som är värt ett besök. Våra barn är 12,9 och 4 år.

Tipsa, tipsa, tipsa 👏🏻👏🏻
Svara med citat
  #2  
Gammal 2016-09-26, 20:10
MariaJs avatar
MariaJ MariaJ är inte uppkopplad
 
Reg.datum: okt 2005
Ort: Norrbotten
Inlägg: 673
Standard Sv: Reser med tre barn

Ett tips i Agia Anna är Fanis studios. Trevligt hotell med bra läge strax ovanför stranden. Vi har nyss bott där några nätter och trivdes jättebra. Pool finns också, rent och välskött hotell med trevlig ägare. Gratis transfer till flyg eller hamn också. Jag tror även det finns större rum som passar barnfamiljer.

Maria
Svara med citat
  #3  
Gammal 2016-09-26, 22:27
TobiasC TobiasC är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2016
Ort: Lidköping
Inlägg: 39
Standard Sv: Reser med tre barn

Citat:
Ursprungligen postat av MariaJ Visa inlägg
Ett tips i Agia Anna är Fanis studios. Trevligt hotell med bra läge strax ovanför stranden. Vi har nyss bott där några nätter och trivdes jättebra. Pool finns också, rent och välskött hotell med trevlig ägare. Gratis transfer till flyg eller hamn också. Jag tror även det finns större rum som passar barnfamiljer.

Maria
Vi ska också tillbaka till Naxos nästa år, denna gång Agia Anna. Har mailat Fanis om pris mm. Får man fråga vad ni betalade för rummet?
Svara med citat
  #4  
Gammal 2016-09-27, 07:00
MariaJs avatar
MariaJ MariaJ är inte uppkopplad
 
Reg.datum: okt 2005
Ort: Norrbotten
Inlägg: 673
Standard Sv: Reser med tre barn

Vi betalade 30 € för vårt rum. Men det var nu i förra veckan, alltså mitten av september. Mycket prisvärt tycker jag. Det verkade vara många återkommande gäster där!

Maria
Svara med citat
  #5  
Gammal 2016-10-03, 11:12
miles miles är inte uppkopplad
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 15
Standard Sv: Reser med tre barn

Citat:
Ursprungligen postat av MariaJ Visa inlägg
Ett tips i Agia Anna är Fanis studios. Trevligt hotell med bra läge strax ovanför stranden. Vi har nyss bott där några nätter och trivdes jättebra. Pool finns också, rent och välskött hotell med trevlig ägare. Gratis transfer till flyg eller hamn också. Jag tror även det finns större rum som passar barnfamiljer.

Maria
Maria, tack snälla för tips, har kontaktat dem. Har du nåt särskilt rum du kan tipsa om? Så man ser poolen.. Skönt att sitta på altan och kunna se barnen bada!!
Svara med citat
  #6  
Gammal 2016-10-03, 17:58
MariaJs avatar
MariaJ MariaJ är inte uppkopplad
 
Reg.datum: okt 2005
Ort: Norrbotten
Inlägg: 673
Standard Sv: Reser med tre barn

Vi hade rum nr 17 som har balkongen alldeles i bortre änden av poolen, så mycket bra uppsikt därifrån alltså! Vårt rum hade 3 sängar så det kanske är för litet för er.

Men om du mejlar så hör om det finns nåt rum mot poolen där ni ryms alla så ordnar Katerina det säkert.

Maria
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT