Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Om Grekland > Leva & bo i Grekland

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
  #1  
Gammal 2014-03-07, 16:57
greklandsgalen greklandsgalen är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2008
Inlägg: 94
Standard Om någon vill jobba på Karpathos i sommar

Hej, här är en jobbannons jag såg på Facebook och jag fick tillåtelse att dela med mig av den till er här på Kalimera, så här är den:

Erfaren Bartender söker för jobb på Karpathos, Grekland sommaren 2014!

Har du jobbat inom barbranschen under ett par år och letar efter nya äventyr? Då är detta ett jobb för dig. Acropolis Restaurant & Bar är öns mest populära ställe där god mat blandas med drinkar av hög kvalité. Efter avslutad mat servering är Acropolis "the place to be" för både locals och turister med go musik och en härlig stämning.

Vi är ett fantastiskt gäng som jobbar ihop och vi har känt varandra under flera år. Jag har själv jobbat på ön i tre somrar och åker tillbaka i slutet på april för min fjärde säsong. Jag letar nu efter en ny bartender till oss då vår förra bartender ska starta en snickeri firma i Stockholm.

Du kommer jobba 7 dagar i veckan men börja runt klockan 18.00 vilket gör att du kan njuta av strandliv, värme, träning, vind surfing eller bara cruisa runt ön med dess dramatiska landskap, varje dag om du skulle vilja det.

Lönen kommer ligga runt 20-25 000 kr rent i månaden under högsäsong (juni, juli, augusti).

Är du intresserad eller vet du någon som skulle vara intresserad?
Vänligen maila mig på thom.mattsson@hotmail.com

Mvh
Acropolis Crew
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT