Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Joniska öarna > Zakynthos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2014-02-26, 15:07
Trishas avatar
Trisha Trisha är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 78
Standard Argassi

Hej där!
I år så skulle vi vilja styra vår kosa till Zakynthos. Vi har planer på att semestra i Argassi. Nu undrar vi lite hur det är på den orten.Hur är det med strand,staden, matställen och uteliv på kvällarna?
Vi har planer på att bo på Dora. Är det någon som har bott där? Om så är fallet, hur var det?
Med vänliga hälsningar Helen
Svara med citat
  #2  
Gammal 2014-02-27, 17:30
Panakakiss avatar
Panakakis Panakakis är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Arboga/Argostoli
Inlägg: 2 609
Standard Sv: Argassi

Citat:
Ursprungligen postat av Trisha Visa inlägg
Hej där!
I år så skulle vi vilja styra vår kosa till Zakynthos. Vi har planer på att semestra i Argassi. Nu undrar vi lite hur det är på den orten.Hur är det med strand,staden, matställen och uteliv på kvällarna?
Vi har planer på att bo på Dora. Är det någon som har bott där? Om så är fallet, hur var det?
Med vänliga hälsningar Helen
Hej Helen! Argassi är en turistort och jag har bot på denna ort fyra gånger men inte på Dora. Stranden vid orten är inte jag nöjd med men det finns en bit bort mycket bra bad. Zakynthos stad är ca 3 km från orten men jag tycker väldigt trevligt att besöka denna och har själv bot i staden. Matställen finns det gott om i Argassi så det är bara och välja och vraka. Uteliv finns och det förstås vad man söker men betydligt lungnare här än i Laganas. Hoppas ni får en bra vistelse på Zakynthos. Hyr bil och se er om kring på ön.

PANAKAKIS
Svara med citat
  #3  
Gammal 2014-02-28, 10:01
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 34 276
Standard Sv: Argassi

Precis som Panakakis skriver så är stranden i Argassi inte mycket att skriva hem om. Men det är nära till Vasilikoshalvön där det finns många väldigt fina stränder. Jag har också bott i Argassi och har trivts mycket bra.
Svara med citat
  #4  
Gammal 2014-03-27, 19:25
Greklandsnoviser Greklandsnoviser är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Södermanlands län
Inlägg: 102
Standard Sv: Argassi

Halloj Helen! Vi åker nu i maj till Grekland för andra gången... Denna gång till Zakynthos, Argassi o hotell Dora ;-)
Vet inte när ni ska åka men om det är efter maj så kan ju uppdatera dig då!


/C
Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT