Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Om Grekland > Leva & bo i Grekland

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2011-06-28, 16:46
jannie jannie är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2011
Ort: Danderyd, Stockholm
Inlägg: 2
Standard Barnpassning/Undervisning i 4 språk/Zumbaträning

Jag och min pojkvän är ett ungt par som letar efter jobb i Athen, flyttar antagligen i Sept/Okt.Vi bor vid Zygro Fix.

Info:
Jag är från Sverige men bor under sommaren på Amorgos. Jag pratar svenska, flytande engelska och kan göra mig förstådd på Grekiska/ Tyska.

Det här kan jag!
Är utbildad Zumbainstruktör och skulle älska att få undervisa Zumba i Athen!
Jag kan även erbjuda hjälp med svenska och engelska! Söker även barnpassningsjobb/au pairjobb. Familjen måste kunna prata Engelska eller Svenska då min Grekiska som sagt är på basnivå!

Jag är glad och älskar verkligen barn och livet! Har jobbat med barnpassning förrut och har vana, älskar även djur!


Min pojkvän är halvtysk/halvgrek och är förnuvarande bosatt på Amorgos men har varit mycket med mig i Sverige!

Det här kan han!
Emanuel pratar flytande Tyska/Grekiska/Engelska. Han är underbar med barn och har jobbat i restaurang under ca 6 års tid som serveringsansvarig. Han har även utbildning i att lära ut Tyska. Han hjälper gärna till med barnpassning, hämtning och undervisning i Engelska, tyska, grekiska. Han har även körkort!

Vi ställer gärna upp tillsammans med att ta hand om barnen! Vore bara roligt om man är fler och fler språk! Vi älskar även barn själva!

Har du några svenska vänner eller söker du? vet du kanske vart man kan vända sig för att som svensk hitta ett jobb??
Alla tips tar vi gärna emot!!

Är det några andra som ska flytta till Athen så får ni gärna höra av er!


MVH

Jannie Elgqvist

Jannie@freddieg.se

Senast redigerad av jannie den 2011-06-28 klockan 17:05. Anledning: skrev fel
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT