Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2008-05-25, 23:30
lpj lpj är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2008
Inlägg: 60
Standard Hotel Theo Agia Marina, "barnfrågor"...

Vi ska åka till hotel Theo i Agia Marina till sommaren och undrar om någon vet hur det är med barnstolar och spjälsäng. Vår minsta är 14 månader och det hade underlättat ENORMT om vi hade haft en barnstol i vår lägenhet, då det är en bestämd ung man som ogärna sitter still i mammas knä, men jag är mycket tveksam till att detta skulle finnas där. Spjälsäng känns också som om det hade underlättat en hel del eftersom vi då "vet var vi har honom".

Och till slut undrar jag hur det ser ut på restaurangerna i Agia Marina, är dom försedda med barnstolar? Vi var nämligen i Spanien när den äldsta var liten och då var barnstolarna utrotningshotade, vilket ledde till att restaurangbesöken fick göras när han sov i vagnen.

Tack!
Lpj
Svara med citat
  #2  
Gammal 2008-05-26, 18:27
suss67s avatar
suss67 suss67 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2007
Ort: Malmö
Inlägg: 45
Standard Sv: Hotel Theo Agia Marina, "barnfrågor"...

Har bestämt för mig att Mitsos restaurang i Agia Marina hade massor av barnstolar. Ligger nere vid stranden rätt nära en vågbrytare.

/Susanne
Svara med citat
  #3  
Gammal 2008-05-30, 10:33
EmmaS EmmaS är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2007
Inlägg: 13
Standard Sv: Hotel Theo Agia Marina, "barnfrågor"...

Bodde på Theo nyss och det var ju ett gäng ungar där. Har för mig någon har skrivit här på forumet att det finns spjälsäng. Men ring dit och fråga

Så slipper ni släpa med resesäng kanske!

Barnstolar såg jag lite här och där så det kommer nog inte vara några större problem!

Senast redigerad av Kalimera den 2008-05-30 klockan 12:59. Anledning: Otillåten länk (se regler under FAQ)
Svara med citat
  #4  
Gammal 2008-08-12, 19:31
Mr Saganaki Mr Saganaki är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2006
Ort: värnamo
Inlägg: 28
Standard Sv: Hotel Theo Agia Marina, "barnfrågor"...

vi var på Theo första gången med en vild 7 månaders och året efter med en 18 mpnaders (samma unge) barnstol och barnsäng hade vi inte med oss men det finns säkert på hotellet (toppenservice och ett underbart hotell) vi köpte faktiskt en resesäng på stora leksaks affären Jumbo (närmare chania) för under 300 svenska som vi använde under våra 2 veckor på Theo och sen lämnade till hotellet! en billig investering när man har vilda barn! Barnstolar ute såg jag inte som ett problem oftast funkar sulkyn lika bra annars finns det ofta att tillgå på resturangen! trevlig resa!

Mvh Mr Saganaki
Svara med citat
  #5  
Gammal 2008-08-13, 14:09
annelie1 annelie1 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2008
Inlägg: 110
Standard Sv: Hotel Theo Agia Marina, "barnfrågor"...

Mitsos har barnstolar och dom allra flesta restaurangerna i Agia Marina och Platanias har barnstolar. När våran dotter var liten fanns det på alla restauranger vi var på. Det är väldigt mycket barnfamiljer som semestrar där.
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT