Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Kalymnos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2010-07-18, 13:49
Hjalta99s avatar
Hjalta99 Hjalta99 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Ljungaverk
Inlägg: 753
Standard Repris... =D

Inte kunde jag låta bli! Nu är höstresan bokad... Jag som skulle stanna hemma. Åker den 29 september och blir borta en vecka =D

/Eva
Svara med citat
  #2  
Gammal 2010-07-18, 13:57
Riittas avatar
Riitta Riitta är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Uddevalla
Inlägg: 5 611
Standard Sv: Repris... =D

GRATTIS

Riitta
Svara med citat
  #3  
Gammal 2010-07-18, 14:48
Hjalta99s avatar
Hjalta99 Hjalta99 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Ljungaverk
Inlägg: 753
Standard Sv: Repris... =D

Citat:
Ursprungligen postat av Riitta Visa inlägg
GRATTIS

Riitta
Tack, Riitta!
Du vet hur det är... Det var ett kanonpris på resan och då är det ju SÅ LÄTT att trycka på knappen! Och tåget, Sundsvall-Arlanda T&R, blev bara 44 kr dyrare än vad jag brukar betala. Så nog var det läge att boka! Nu ska jag bara få ihop semester/annan ledighet så att det räcker och sen ska jag bara njuta!


/Eva
Svara med citat
  #4  
Gammal 2010-07-18, 15:06
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 12 984
Standard Sv: Repris... =D

Ja visst är det LÄTT:..både att inbilla sig att "i år blir det nog ingen resa" och sen veckan efter fundera.."Varför inte då?" ..och så har man klickat på knappen igen.

Jag som arbetslös med bara timvikariat kan ju i o f åka när jag vill men det blir ju så himla dyrt när hela veckan blir helt inkomstlös....Semestern har man ju lön på i alla fall.

Nu har jag sökt ett jobb som innebär att OM jag får det så blir nog min resa inställd om inte chefen är VÄLDIGT förstående...men då tar Claes över biljetten om man kan göra så mot ombokningskostnad. Det blir en tuff vecka i så fall för mig att veta att HAN är där och inte jag, men bättre än helt brända biljetter.

Ha en helt underbar resa Ewa. Visst är det härligt med öar man bara inte kan vara utan

Lissi
Svara med citat
  #5  
Gammal 2010-07-18, 20:31
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 34 352
Standard Sv: Repris... =D

Citat:
Ursprungligen postat av Hjalta99 Visa inlägg
Det var ett kanonpris på resan och då är det ju SÅ LÄTT att trycka på knappen!
Jag var nästan där idag, knappen lyste så fint, men jag tvekade och och det blev ingen resa. Ska leta upp knappen i morgon igen och hoppas på bätttre tur då.
Svara med citat
  #6  
Gammal 2010-07-18, 23:13
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2008
Ort: Kristianstad
Inlägg: 5 321
Standard Sv: Repris... =D

Förstår att det känns härligt Eva.

Sitter själv och blänger på knappen varje dag. Vi har ju egentligen redan bränt årets Greklandskvot, men abstinensen finns ju där ändå.

Tid finns tillgänglig andra och tredje veckan i augusti. Börsen säger NEJ NEJ, hjärtat säger JA JA, och hjärnan säger njaaaa kanske, vi får se om det dyker upp något riktigt idiot-pris. I så fall slår vi till. Så nu sitter jag här och glor på knappen varje dag.

Ha en trevlig resa!
Mats
Svara med citat
  #7  
Gammal 2010-07-19, 11:02
AGGEs avatar
AGGE AGGE är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Mitt i Skåne
Inlägg: 798
Standard Sv: Repris... =D

Citat:
Ursprungligen postat av Masse Visa inlägg
Förstår att det känns härligt Eva.

Sitter själv och blänger på knappen varje dag. Vi har ju egentligen redan bränt årets Greklandskvot, men abstinensen finns ju där ändå.

Tid finns tillgänglig andra och tredje veckan i augusti. Börsen säger NEJ NEJ, hjärtat säger JA JA, och hjärnan säger njaaaa kanske, vi får se om det dyker upp något riktigt idiot-pris. I så fall slår vi till. Så nu sitter jag här och glor på knappen varje dag.

Ha en trevlig resa!
Mats
Kalimera!
Alltså Mats, det låter precis som nåt jag hade skrivit. Precis så är det för mig oxå. Jävlar vad dessa knappar kan hypnotisera en och man har ett veritabelt krig inom sig som du beskriver så fint där JA och NEJ och NJAAA genomkorsar en på alla håll och kanter så man blir rent knollrig.
Det är ju såååå lätt att trycka till med åtföljande känslor av belåtenhet, förväntan och gnagande Ågren för vad man ställt till med....igen.

Eva, tyvärr ses vi inte vi åker hem den 24 september. Snyft....

Agge
- Som räknar ner, 52 dagar kvar!
Svara med citat
  #8  
Gammal 2010-07-19, 12:16
Hjalta99s avatar
Hjalta99 Hjalta99 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Ljungaverk
Inlägg: 753
Standard Sv: Repris... =D

Citat:
Ursprungligen postat av AGGE Visa inlägg
Kalimera!
Alltså Mats, det låter precis som nåt jag hade skrivit. Precis så är det för mig oxå. Jävlar vad dessa knappar kan hypnotisera en och man har ett veritabelt krig inom sig som du beskriver så fint där JA och NEJ och NJAAA genomkorsar en på alla håll och kanter så man blir rent knollrig.
Det är ju såååå lätt att trycka till med åtföljande känslor av belåtenhet, förväntan och gnagande Ågren för vad man ställt till med....igen.

Eva, tyvärr ses vi inte vi åker hem den 24 september. Snyft....

Agge
- Som räknar ner, 52 dagar kvar!
Hej Agge! Long time, no see... ;-)
Så synd(!) att vi inte hinner ses i höst! Det hade varit så roligt! Men kanske nästa resa... :-) Jag spanade efter dig i maj/juni när vi där. Den här gången åker halva styrkan ner redan den 22 sept, bl.a. Inger, och den 29 kommer Ingwor och jag.


Janne: Hur har det gått med tryckningarna? Har du fått till det ännu?

Mats: Rätt vad det är så dyker den upp - resan som man bara inte kan låta bli att boka! Och då gäller det att trycka fort innan någon annan snor den. Då hjälper det inte vad hjärnan säger utan bara hjärtat... =D Och vem kan väl motstå sitt hjärta?!

/Eva
Svara med citat
  #9  
Gammal 2010-07-19, 13:18
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2008
Ort: Kristianstad
Inlägg: 5 321
Standard Sv: Repris... =D

Citat:
Ursprungligen postat av AGGE Visa inlägg
Agge
- Som räknar ner, 52 dagar kvar!
Trevlig resa Agge!

Citat:
Ursprungligen postat av Hjalta99 Visa inlägg
Mats: Rätt vad det är så dyker den upp - resan som man bara inte kan låta bli att boka! Och då gäller det att trycka fort innan någon annan snor den. Då hjälper det inte vad hjärnan säger utan bara hjärtat... =D Och vem kan väl motstå sitt hjärta?!

/Eva
Låter trösterikt Eva. Tack. Vi håller tummarna. Vem vet, kanske blir det en tur till Kalymnos som blir det stora klippet. Vi får se.

Mats
Svara med citat
  #10  
Gammal 2010-07-19, 15:41
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin
 
Reg.datum: nov 2004
Ort: Karlskrona
Inlägg: 34 352
Standard Sv: Repris... =D

Citat:
Ursprungligen postat av Hjalta99 Visa inlägg
Janne: Hur har det gått med tryckningarna? Har du fått till det ännu?
Inte än, men det börjar rycka allt mer i fingret.
Svara med citat
  #11  
Gammal 2010-07-19, 22:35
Hjalta99s avatar
Hjalta99 Hjalta99 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Ljungaverk
Inlägg: 753
Standard Sv: Repris... =D

Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera Visa inlägg
Inte än, men det börjar rycka allt mer i fingret.

Förstår det... Inte lätt att hålla igen när det bara lyser emot en!

/Eva
Svara med citat
  #12  
Gammal 2010-07-21, 08:47
Astris avatar
Astri Astri är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Oslo
Inlägg: 223
Standard Sv: Repris... =D

Citat:
Ursprungligen postat av AGGE Visa inlägg
Kalimera!
Alltså Mats, det låter precis som nåt jag hade skrivit. Precis så är det för mig oxå. Jävlar vad dessa knappar kan hypnotisera en och man har ett veritabelt krig inom sig som du beskriver så fint där JA och NEJ och NJAAA genomkorsar en på alla håll och kanter så man blir rent knollrig.
Det är ju såååå lätt att trycka till med åtföljande känslor av belåtenhet, förväntan och gnagande Ågren för vad man ställt till med....igen.

Eva, tyvärr ses vi inte vi åker hem den 24 september. Snyft....

Agge
- Som räknar ner, 52 dagar kvar!
Jeg trykker og trykker på disse knappene, så i år blir det tre turer nedover igjen. Mai var fantastisk, August blir med bla Arja og September blir på vårt kjære Telendos. Det er godt for sjelen å trykke på knapper
Vi sees i september!
Astri
Svara med citat
  #13  
Gammal 2010-07-22, 08:12
Alalas avatar
Alala Alala är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2008
Ort: Finland
Inlägg: 5 928
Standard Sv: Repris... =D

Har egentligen inget att göra i denna tråd eftersom jag inte kan trycka på någon knapp. Har inte möjlighet att resa. Men Janne, tryckte du?
/Anne
Svara med citat
  #14  
Gammal 2010-07-23, 10:21
AGGEs avatar
AGGE AGGE är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Mitt i Skåne
Inlägg: 798
Standard Sv: Repris... =D

Citat:
Ursprungligen postat av Astri Visa inlägg
Jeg trykker og trykker på disse knappene, så i år blir det tre turer nedover igjen. Mai var fantastisk, August blir med bla Arja og September blir på vårt kjære Telendos. Det er godt for sjelen å trykke på knapper
Vi sees i september!
Astri
Kära Astid!
Leif och jag längtar efter att få sitta på Ritas på Telendos med dig och Ketil och Eva igen. Ska bli så underbart. Tur att vi tryckte på rätt knappar så vi är på plats samtidigt.

Agge
- Som nu räknat ner till 58 dagar!
Svara med citat
  #15  
Gammal 2010-07-24, 07:31
Astris avatar
Astri Astri är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2005
Ort: Oslo
Inlägg: 223
Standard Sv: Repris... =D

Citat:
Ursprungligen postat av AGGE Visa inlägg
Kära Astid!
Leif och jag längtar efter att få sitta på Ritas på Telendos med dig och Ketil och Eva igen. Ska bli så underbart. Tur att vi tryckte på rätt knappar så vi är på plats samtidigt.

Agge
- Som nu räknat ner till 58 dagar!
Ja Agge, det har blitt en gooood tradisjon og så godt for sjelen
Astri
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT