Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Joniska öarna > Kefalonia

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
  #1  
Gammal 2008-08-23, 20:53
AikmansGirl AikmansGirl är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2008
Ort: Bandhagen
Inlägg: 8
Standard Hotell Sissy i Lassi

Hej.

I våras när vi bokade resan till Kefalonia läste jag här på Kalimera att hotell Sissy skulle vara så bra, mina erfarenheter efter att ha bott där en vecka var inte dem bästa och vill gärna dela med mig till andra som funderar på det hotellet.

Backen, det är en lång och jobbig backe upp till hotellet, i o försig är det bra med motion men inte i den värmen. Trappan till poolen var livsfarlig, plankerna satt lösa och spikar stack upp.
Poolbaren var inte öppen under vår vistelse där, ägaren kom förbi på sin moppe några gånger och hade man tur kunde man få köpa en glass, det var det enda som fanns.
Poolen var ren första dagen, sen blev den bara grumligare och grumligare, gick att bada men man får räkna med många insekter i vattnet och som sagt grumligt vatten.
Hotellrummet var enkelt, två stenhårda sängar, ska man få varmvatten i duschen får man spola ett bra tag.
Under vår vecka fick vi en toa rulle, även fast vår var slut så satte dem inte i ny, det är i o försig inte dyrt men det ska ingå, det är min åsikt iallafall. Städning skedde en gång.

Det fanns självklart positiva saker också, utsikten från hotellrummet var enorm, bättre utsikt kan man inte ha. Ett litet hotell vilket innebar att det inte var fullproppat vid poolen.

Jag åker gärna tillbaka till Kefalonia och Lassi men skulle inte åka tillbaka till det hotellet.

Ps! Om det är någon som skall åka till Sissy, om ni ser en gråmelerad liten katt, ta väl hand om den. Det är en hemlös liten stackare, fin och snäll katt. Ds!

Mvh
Jenny
Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT